Humanitarna... ako možete ili želite :)

srijeda , 10.12.2014.

Pijem kavu i razmišljam kak bi bilo ljepo da pomognemo jednoj od obitelji koja je u užasnoj financiskoj situaciji. ja osobno te ljude poznajem. žive od 1600 kuna muževe mirovine, žena se sad uspijela zaposlit,a tu je i djete.... Bore se, al prvu plaču dobit će tek u sjećnju. oduvijek im moja obitelj pomaže financijski, pa bih vas sad ovako zamolila:

izrađujem unikatne slikice veličine 10x10cm
zaista su predivan božićni poklon nekome tko voli rukotvorine. Pa bih ja to izradila ako tko želi kupiti te uplatiti novac na moj račun a ja ću od tih novaca njima kupiti hranu i vama na ovom blogu predočit račun da primite na znanje da nije nikakva laž ili prevara u pitanju. slikice napravim za 40-50kuna - dogovorimo se, a vi slobodno javno napišite da ste naručili i koju cijenu smo dogovorili, naravno ako se tko javi.

za izradu jedne slikice treba mi cca 3 dana, mogu se objesiti na zid, ove sve slikice nisu dostupne jer sam ih prije par dana također dala za jednu humanitarnu akciju, ali izrađujem sve što poželite, može i portrete.

više možete vidjeti na www.stonestory.hol.es

P.s nije da morate, ali ni sama neznam trenutno kako drugačije s obzirom da smo svi u nekoj financijskoj gabuli....



<< Arhiva >>