Aura

četvrtak , 27.03.2014.

Ovo što ću vam ispričat nije ništa paranormalno, normalna je pojava koju može vidjeti svatko tko to želi. Čula sam nekoliko puta za to, znam da je u bojama, ali nikad se nisam forsirala da radim na tome. Gledala sam neki dan film Celestinsko proročanstvo, film nije ništa spetakularno, ali govori o svemu onome u što ja vjerujem. Ima jedna zanimljiva scena di neki čovjek uspije vidjeti svoju auru te aure bilja.

Neki dan sam priblližila kažiprste (recimo u polumraku) i vidjela tirkiznu plavu svijetlost kako izlazi iz mojih prstiju te se spaja... Pokušala sam to nekoliko puta, bila sigurna da me oči varaju...
Nisam se opterečivala time, te sam sljedeći dan pokušala gledati šaku, isto tako sam vidjela plavu svijetlost, cijela ruka mi je isijavala... Zaista zanimljiv prizor, a teško je ostati usredočen jer treba gledati cijelu sliku - međuprostor, kažu da ne smijemo treptati,ali ja mogu a da ne izgubim svijetlost iz vida.
Danas sam pokušala gledati auru biljaka, uzela sam neki list, vidjela sam bez problema bijelu boju, a kad sam gledala u kaktus vidjela sam ljepu roznu boju kako isijava na sve strane, onda sam pogledala u svoju ruku i opet vidjela tu plavu boju. Nije mi potrebna neka duga koncentracija, dovoljno je svega par sekundi i bitno da mi je objekt miran. Pokušala sam gledati i u ljude, treba mi nešto duže, ali vidim samo neku sumaglicu, i nesmije biti previše sunca tj. presvijetlo... valjda moram samo malo više vježbat.
Čitala sam da je teško vidjet boje, meni se to desilo bez problema, sad ću malo otkrivat taj svijet energije. Pokušajte, zabavno je ali ne plašite ljude svojim buljenjem :)))


<< Arhiva >>