Wallpaperi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sprdancija,zejebancija i drugo

24.04.2006., ponedjeljak

Budala malena

O o o, ko da me netko pitao da li bi se rodio
Ma da me barem pitao.
O o o, divno sam uživao u bazenu maminom
Fino sam se kupao.

Da me neki klipan baš za glavu primio
I na ovaj ružan svijet iznio

A ja a ja, budala malena
Tiho sam iz protesta plakao jer sam onda svatio
A ja a ja, ja sam gorko plakao
Jer sam onda ljudi shvatio da sam ovdje najebo.


A a a, pa ona stašna rodbina
Pa reci srce malo "ah"
Pa reci tetama "pa pa"

O o o, ko da me netko pitao dali bi se rodio
Ma da me barem pitao.

Pa koji me je klipan baš za glavu primio
I na ovaj ružan svijet iznio


- 19:51 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv