Evo nekih slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nas pet...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anita...

Image Hosted by ImageShack.us
Tea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea, Ivana, Marija i Ana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tejči...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Iva i Ante ( ....love is in the air.... )

Image Hosted by ImageShack.us

Tea...




Image Hosted by ImageShack.us
Martina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dorjana...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nas cetri u parku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Most na mostu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dorja...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dorja i Ivana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivic...



Free Image Hosting <br />
<br />
<br />
</p>

<!-- Cetvrti box kraj --></div>




<div style=

Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


šta drugi govore

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Create your own message at BlingyBlob.com



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

...o nama...



Ivana je zakon cura, voli raditi ludosti i zabavljati se sa prijateljima, ples, frendove,
pjevat, itd...nema dečka...
Trenira atletiku....ima 13 god. i ide u 8.d razred...ide na zbor i ples... naj film joj je Kuća voštanih figura...i tak....

Dorja je super...često te nasmijava...voli se zabavljati s prijateljima, čokoladu,sunce, more, ljeto, smijati se...nema dečka......ima 14 god. 8.d razred...ide na zbor i ples...i to je ukratko to...

Tea je super cura...voli se zabavljati sa svojim opičenim društvom...Trenira aletiku... nema dečka ...ima 14 god...8.d razred...želi postati glumica....životni moto: uvijek mogu i bolje...voli pisati pjesme...ide na zbor i ples...i to je to...

Ana je isto super....voli svoj razred, obitelj, frendove, more, sunce, ljeto, zimu, snijeg.....ima 14 god. i ide u 8.d razred...ne zna još šta želi postati...naj film joj je Kuća voštanih figura...i tak...

Anita je zakon...nema dečka...voli se zabavljat, zezat, plesat....voli Italiju, ludovat sa prijateljima...
nije zaljubljena, ima 14 godina...ide na zbor i ples...i tak...



blog.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO:

Mia
Mia i Marija
Nikky
Lana Jurčević
Ivana
Luda šestorka
Luce
Tri amigosa
osmašice
Maja

Evo nekih pjesmica :
Teško je kad si nitko i ništa
onome ko ti je sve...

Ljubav započinje pogledom,
traje poljupcima,
završava suzama...

Prijateljstvo je zlatna žica,
prekinut se može,
sastavit se opet daje,
ali čvor ostaje...


Kao što je sunce
vječito i sjajno,
tako neka je
naše prijateljstvo trajno...

Ovom svijetu Bog je dao 3 vrste svijetla:
-najveće svijetli po danu,
- najmanje po noći,
-a najlijepše je stavio u tvoje oči...

Prijateljstvo će sagorijeti,
ali i pod pepelom titrati će
ljubav, sreća i uspomene...

Voljeti je lijepo, voljeti je lako,
al kao ja ne može svatko...
kolko te volim to se ne piše,
jer svakoga dana ja te volim sve više...

Prijateljstvo je krhko kao latica ruže,
za oslonac u životu prijatelji služe...
zato kroz život gazi,
jer te negdje sa strane prijatelj pazi...

Dok gledam kako dijamant vječno blista,
pitam se zašto moja sudbina nije ista...
al se onda sjetim da imam tebe,
i shvatim da imam dijamant kraj sebe...

Ima bića koja nitko ne može zamijeniti,
ona su san bez kojih nikada ne bismo zaspali,
ako ih izgubimo sve smo izgubili,
no, dok su oni uz nas,
nitko nam na ovom svijetu ne može nauditi...

Ako netko uspije da hoda po nebu, leti po podu,
zaledi vatru, zapali vodu...
napravi baru od stijene, onda te samo taj
može voljeti više od mene...

ZAJEBANE GLUPARIJE! (pročitaj obavezno!)

Placa je kao menstruacija...krvavo ju zaradiš,
dobiješ ju jedanut mjesečno, prođe te za 4-5 dana,
i onda možeš da se jebeš...

Zamišljam tebe i sebe, daleko od svih,
čuje se cvrkut ptica i šum mora,
dok sunce grije naša oznojena tijela...
a mi i dalje krpamo gumu!

Stojeći sam je molio, sjedeći mi je dala...
na pozadini sam je polizao, sprijeda pritisnuo,
a ipak se nije branila dati, moja mala...
POŠTANSKA MARKA!

Ako me ikad budeš napustio
smijem li i onda poći sa tobom?!

Ne doručkujem jer te volim....
ne ručam jer te volim...
ne večeram jer te volim...
ne spavam jer sam gladna!

Kad si bio mali bio ti je velik...
sad kad si velik sad ti je mali...
počinje sa "k" a završava na "c"...
Sto je to? Tvoj krevetac!

Ako te srce zaboli,ako ti se u grudima stegne...
ako osjetiš jaku čežnju i pamet ti se pomuti...
nije to ljubav to je infarkt čovječe!

Znam koliko ti nedostajem...
Znam koliko sam ti potrebna u ovom trenutku...
Zao mi je što sam te napustila...
Tvoja pamet!

Jutros je policija pronašla tijelo...
Potpuno izmasakrirano...bez zuba,
kose, mozga, molim te javi mi se da se više ne brinem!

Lijepo je...ptice to rade, leptirici to rade...
čak i pčelice to rade, zeis li da i mi to radimo?
zaboravi...ljudi nemogu letjeti!

Lessie se vraca kući, Bernardinac spašava ljude...
Labrador je vodič slijepih, Pounter lovi...
Njemački ovčar radi u policiji, a šta ti đukelo radiš?

Toliko si ružan da bi mogao tražiti odštetu od roditelja...

Ti si moje sunce ne mogu te gledat...

Rekao si da me više ne želiš vidjet...ipak dođi ugasit ću svjetlo...

Naše mi prijateljstvo puno znaci...
Kad ti plačeš placem i ja...
Kad se ti smiješ smijem se i ja...
Kad se ti baciš kroz prozor ja umirem od smijeha!

Ležim u krevetu...gledam nebo i zvijezde...
kako prekrasno sjaje poput tvojih očiju...
i mislim...JEBOTE GDJE MI JE KROV?!

Zeni su potrebne 3 životinje u životu...
Jaguar u garaži...lisica oko vrata...
i majmun da joj sve to placa!!!

četvrtak, 03.04.2008.

...i bio je red...

mahEj piplsi! Ivana je... evo novog posta! napokon!!!yes ko što se vidi i u naslovu...heh...
Pa...odakle da počmem?!! opet ima puno novosti i tak.... Počela je škola... neeeenono!!! al dobro ev skoro je prešo tjedan i svi su nas izmučili! pogotovo danasmad!!! stalno smo nešt ispitivali i pisali smo testove il šta već....i stalno se netko dere na nas...joj,joj... Pogotovo se na nas derala nastavnica iz likovnog! kad smo mučili Gorana...zapravo nismo nešt al se on rasplako i onda smo mi bili krivi! i et...uvijek mi...Onda smo jučer pood likovnim nešt pravili i bla, bla...ugl. bilo sam jedno ljepilo za nas 7-8 ak ne i višenut! Tak da smo se svi stalno otimali i onda nam je nastavnica rekla šta se stalno gledamo itd.! ma svašta je bilo... Sutra je atletika kod nas...vald ćemo moć ić gledat...ak nam se nastavnici smiliujurolleyes...! i još sutra onda nemamo tjelesni! ma milina! i danas nam nije bilo nastavnice iz matke...ni juče...a juče ni iz engleskog...a u utorak iz kemije....hehe...stalno nekog nema! nama odgovara! hehe...
U ljubavi nema ništa novo...ma zapravo ima nešt al nećčemo još o tome..tek akd bude bilo rezultatacerek...heh...
Dorja (prvo sam bila napisala dojka!!! to je jednomi ona bila rekla ani kao "a daj svojoj dojki!" čips vald....hehesmijeh) se nešt bila razbolila...al sad je dobro...doći će sutra u školu...
Joj...u nedjelju idemo u Bizovac! iz našeg razreda idu Inga,Tea,David,Hrca,Borna i ja...pa ćemo Inga,Tea i ja u saunusmokinthumbupzujo...jooj... uživancija... al već su nam najavili da smo mrtve (Tea i ja..)da ćemo se nagutat vode) ...jadne mi...al neeećemooo...oni će! uf!
Bilo bi dosta...za ovaj put...vald ćemo sad počet pisat češće ostove...al znate uimamo dosta obaveza...šta ćete...
Pozzz svima! neda mi se nabrakjat! pozzz i kiss!mahwavemah

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.