Neplodni u Hrvatskoj

03.04.2008., četvrtak

Simptomi trudnoće

Jučer sam provela vrlo ugodnu večer kod jedne od mojih sestrični tj. njene obitelji. Naravno pirčalo se i o našoj trudnoći jer i oni se vesele što napokon očekujemo naše čedo. Onako na odlasku njihova cura tinejdžerka me pita jesam li puno povraćala. Kad sam joj odgovorila da nisam malo me čudno pogledala. U tom trenutku mi nije bilo jasno, no mislim da kužim u čemu je stvar.

Kad se sjetim što sam sve učila i čitala o trudnoći još od školskih dana na prva dva mjesta od simptoma uvijek su stajali izostanak M te mučnina i povraćanje. Sad kad gledam malo unazad vidim da i nisam imala nekih pretjeranih znakova trudnoće. Da rekapituliram, neki od znakova trudnoće su:

Mučnina/ povraćanje
Mučninu sam osjetila svega nekoliko puta i to je uvijek bilo nakon vožnje krcatim autobusom.
Povraćala nisam niti jednom. Istina dva puta mi se dobrano digao želudac kad mi je pjena od paste za zube krenula niz grlo.

Pojačano osjetilo mirisa i okusa
I ovo me preskočilo. Istina mirise intenzivnije osjećam no to je bilo i prije T

Učestalo mokrenje
Ovo je bio glavni simptom i još uvijek je prisutan. Prije trudnoće mogla sam odspavati u komadu i po 12 sati, što se tiče odlaska na WC, no sada ne mogu izdržati niti 6 sati. Istina da pijem više tekućine nego prije, no pokušavam smanjiti tu količinu prije odlaska na spavanje ali i dalje po istome. Čitala sam da se pritisak na mjehur smanji kad se maternica počne dizati ali ja još ne vidim tog efekta.

Napetost u grudima
Na početku su definitivno bile osjetljivije, no to se svaki puta dešavalo kad sam bila na Utrićima. Do kraja prvog tromjesječja i to je prošlo. Veličina na moju žalost nije se promijenila jedino su bradavice postale tamnije.

Umor
Za ovaj simptom ni sama nisam sigurna. Mislim da sam nakon što sam saznala da sam trudna usporila ritam zbog psihe, ne zato što sam bila umorna, a kako sam smanjila posao ostalo mi je vremena za "ubit oko" poslije ručka. To sam oduvijek obožavala, ipak sam ja spavalica.

Izostanak menstruacije/grčevi
M nema i ne vratila se još neko vrijeme. Što se tiče grčeva to i nisam osjećala ako izuzmem probadanje lijevog jajnika što se bilo desilo i nakon IVF#1 koji je bio neuspješan

Bolovi u leđima
Ne

Glavobolje
Ovo definitivno. Prva jača glavobolja desila se još početkom prosinca. Mislila sam uzeti čekić od mesa i lupati se. Nažalost meni ne pomažu tabletice tipa Lupocet, Aspirin ili Andol, dajte pa to su bomboni. Taj tip migrenskih glavobolja se javljao još nekoliko puta. Početkom drugog tromjesječja počele su mi lagane glavobolje, Nakon što mi se desilo da sam cijeli tjedan imala neprestanu glavobolju, odlučila sam otići na GO što se pokazalo dobro jer su prestale. Bit će da 8 sati rada pod neonskim svjetlom i pred kompom ipak čini svoje. Sada mi se jave glavobolje na promjenu vremena. Naime imam nizak tlak pa kad se još desi da pada tlak zraka odmah to osjetim. Tko zna možda da pošaljem molbu za zaposlenje u DHMZ?

Lagano krvarenje
Ovog nije bilo i bolje jer mislim da bih izludila, vidim što to zna napraviti mojim suborkama. Znam da to može biti i implantacijsko, no mislim da niti jedna koja to doživi ne prihvati mirno.

Vrtoglavica/ nesvjestica
Ne

Zatvor
Ovo se bilo pojavilo na samom početku još dok nisam niti znala da sam trudna, no to sam pripisala tome što sam prestala piti kavu. Onda sam se vratila na kavu dnevno i sve je opet ok.

Nervoza
Izuzev nervoze u 2ww, ovaj simptom se pojavljuje redovito svakih sedam dana prije dogovorenog pregleda.

Žgaravica
Žagaravicu sam imala dva puta i to u večernjim satima i to tek pred nekih tjedan dana. Sada pazim da pojedem manje i da se odmah ne zavalim pred tv.

Promjene u tenu
Ne

Pojačan iscjedak
Ne ako izuzmemo curenje utrića

Gubitak težine
Ne

Divljanje hormona
Vidi prethodni post
- 00:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (6)
Travanj 2010 (3)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Blogovi o istom

Moje suborkinje