Neplodni u Hrvatskoj

30.10.2007., utorak

IVF#2 DC11 - Punkcija

Da skratim priču

IMAMO 10 STANICA!

U osam sati smo bili već u čekaonici. Ja sam bila natašte i bez kapi vode u nadi da će me uspavati.
Prvo sestre ništa nisu rekle pa sam mislila da ništa od toga i pristala da mi daju inekciju Voltarena. Nakon jedno 2 sata ipak je ispalo da će me uspavati (malo bolje organizacije bi im dobro došlo).

Odgovorila sam anesteziologici na par pitanja, potpisala suglasnost za anesteziju i laku noć.

Probudila sam se na putu do sobe i tamo trebala ležati dva sata, što se produžilo na dva i po pa prema tri. Otišla bi ja i prije, ali sam morala čekati da mi izvuku onu iglu iz ruke.

Razlika u odnosu na prvu punkciju. Za ne povjerovati koliko ništa ne osjetim, malo onako kao da imam menstrualne bolove, no lakše. Bilo je malo krvi no to je normalno.

Sve u svemu doc je došla kasnije i priopćila mi vijest o broju stanica. Malo sam se iznenadila jer sam mislila da će opet biti 7 ili manje.

Sad slijedi čekanje do četvrtka kad ću saznati koliko se stanica oplodilo i idemo li na transfer odmah ili idemo na blastice.

Sad imam vremena dogovoriti se sa mojim D koliko ćemo vratiti embrija. Naime ja sam mlada za standarde IVF pa struka kaže da bi mi trebali vratiti jedan, no ja bih nekako ponovo da vrate dva. Moramo još malo o tome porazgovarati.

Jednu stvar u euforiji oko broja stanica sam zaboravila pitati a to je dal da već stavljam utirće ili ne. Zadnji puta sam ih već stavljala od punkcije.

Terapija: 1/2 tbl.Bromergona, 2 tbl.Ginkgo Biloba
- 19:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (6)
Travanj 2010 (3)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Blogovi o istom

Moje suborkinje