Neplodni u Hrvatskoj

27.10.2007., subota

IVF#2 DC8

Jutarnji UTZ je pokazao istu situaciju samo što su folikuli veći.
Doc je na nalaze krvi reagirala sa "Što je sad ovo?". Također je rekla da uvijek postoji mogućnost greške laba.
Ja sam s druge strane uposlila google i otrkrila da postoji još jedna nus pojava Decapeptyla.

Initially, triptorelin causes an increase in the amount of FSH and LH released from the pituitary gland, with resulting increase in testosterone production in men, and oestrogen production in women. However, chronic administration of triptorelin desensitises the pituitary gland. This means that it produces less and less FSH and LH, ...

Ako sam dobor skužila možda mi je FSH i LH povišen jer je vađen nekih 14 sati nakon prve inekcije Decapeptyla.

Što se tiče Estradiola valjda je povišen budući da je definitivno već sredina ciklusa tu. Sutara je dogovorena štoperica i u utorak (što će biti 11 dc) je punkcija.

Napomenula sam da bi rado bila uspavana jer me strah da će lijevi jajnik opet praviti probleme. Danas sam autobusom išla u grad i nerazmišljajući sjela točno na sjedalo iznad gume. Mogu reći da sam osjetila svaku neravninu na cesti.

I dana smo se boli u javnosti, izgleda da nam to prelazi u naviku.

Terapija: 1/2 tbl.Bromergona, 2 tbl.Ginkgo Biloba, 0.1 mg Decapeptyl, 2×75 IU Menopur

- 22:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (6)
Travanj 2010 (3)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Blogovi o istom

Moje suborkinje