Neplodni u Hrvatskoj

23.10.2007., utorak

IVF#2 DC4

Danas ujutro na mom šugavom poslu, kolegica mi se potužila kako se osjećala povrijeđenom na moj nastup prema njoj koji se odigrao dan ranije.
eek , WTF
Nikako mi nije bilo jasno što sam to ja dan prije rekla ili napravila, no kao dobor odgojena djevojčica ispirčala sam se kolegici.
Ne znam tko je tu lud, ja koja se polako punim različitim hormonima ili ona koja je klimakterična.

To jutro kada se odigrao navodni incident, bila sam samo pod utjecajem Bromergona, Gingka i Decapeptyla.

Nus pojave Bromergona koje se navode na uputama su: mučnina, povraćanje, omaglica, suha usta, alegijske reakcije, grčevi u listovima, pospanost, ortostatska hipotenzija (pad tlaka kod ustajanja), začepljenost nosa i glavobolja.
Od svih ovih nus pojava mučnina i pad tlaka su mi se javljali prvih par dan uzimanja lijeka. Sada imam samo začepljeni nos, no to sam riješila tako da mojih 1/2 tablete pijem prije spavanja tako da do jutra to prođe.

Nus pojave Ginkgo Bilobe nisam nigdje pronašla pa ih valjda nema.

Nus pojave Dekapeptyla su: navala vrućine, promjene raspoloženja, glavobolje, umor, sip, svrbež, mučnina, abdominalne smetnje, vrtoglavica, bone i osjetljive dojke.
Jedino što sam za sada primijetila je da više nisam blijeda već da imam rumeno lice.

Zašto sam sve ovo napisala? Zato što sam htjela vidjeti gdje se tu nalazi amnezija budući da se ne mogu sjetiti čime sam uvrijedila svoju kolegicu. Jedina isprika mi može biti ova promjena raspoloženja kod Decapeptyila koju osobno nisam primijetila.

Danas sam se silom prilika piknula nekih 20-tak minuta kasnije od dogovorenog vremena, što bi trebalo biti OK budući da sam pročitala da je tolerancija +- 30 min.

Gospođa M se pozdravila i otputovala, no u kasno poslijepodnevni satima je iap još jednom pokucala na vrata.
Terapija: 1/2 tbl.Bromergona, 2 tbl.Ginkgo Biloba, 0.1 mg Decapeptyl, 2×75 IU Menopur
- 20:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (6)
Travanj 2010 (3)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Blogovi o istom

Moje suborkinje