Neplodni u Hrvatskoj

26.05.2007., subota

Možda bude curica!

Sljedeći korak koji smo napravili se zove AIH (Artificial Insemination by Husband) tj. mi smo radili IUI (Intrauterine Insemination). To smo pokušavali sa i bez našeg frenda Klomifena. Sve to izglda isto kao i ciljani samo bez ciljanog, tj. onaj dan kad bi inače ciljali sada to D napravi u čašicu, oni to malo prerade da bi bilo kvlaitetnije, ne pitajte me kako jer pojma nemam, i onda vrate natrag meni.
Pitate se kakve veze ima to s naslovom. Pa prvi puta kad smo radili inseminaciju pogledala sam u špricu u kojoj je bilo sjeme i učinilo mi se, ili je stvarno bilo više ne znam, da je to lagano roze boje. Nakon što sam D nazvala da kažem kako je bilo samo sam rekal: "Možda bude curica!"

Kako ni to nije išlo, a probali smo više puta, sljedeći korak nam je bio IVF, no prije toga obavila sam i laparoskopiju koja je naravno pokazala da je sve u najboljem redu. Moram priznati da sam tom dobrom viješću bila, pa pomalo razočarana.
Mislila sam da će se otkriti zašto mi ne možemo zatrudniti. Mislim da je i dr. koji je tada bio u viziti bio iznenađen mojim izrazom lica kad je rekao da je sve u najboljem redu.
- 16:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (6)
Travanj 2010 (3)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Blogovi o istom

Moje suborkinje