Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

subota, 23.06.2007.

Šišanje, Dugo Selo i Majin ročkas...

Opet ima nešto novo... za početak frizura... opet su me capnuli... ovaj puta na pravu mušku frizuru... Ovako je to izgledalo tamo... za vrijeme šišanja...
Moja irokeza u nekadašnjoj duljini...



Naravno, oznojio sam Maju dok me šišala... morao sam viditi svaki njen pokret... da nebi nešto slučajno zeznula... srećom nije...



Mama i ja smo opet bili u Dogom Selu... išli smo pozdraviti ujnu i ujaka, te Nou, Rebeku i tetu Ivu prije nego odu na more...
Jedna slika sa Ivanom i Rebekom...



I jedna slikica Noe (nije mama slikala ni jednu na kojoj smo oboje)... ali kad sam i ja tak ljubomoran ćim ga mama pogleda.. ipak je ona MOJA mama...



Ovo smo malo u obiteljskoj šetnjici...
Sa tatom...



I jedna s mamom...



Jučer smo slavili Majin rođendan... prvo se malo papalo... ja sam sjedio sa djecom za malim stolom i sam papao...



Onda smo se malo išli igrati u parkić...
Na klackalici...



Na toboganu...



Ako malo bolje pogledate vidit ćete da me nitko ne drži... baš volim džipati po ovoj penjalici...



Poslije mi je Maja posudila svoju kuhinjicu... koju ja BTW obožavam i koju koristim vjerojatno više nego ona... svaki puta kad dođem kod nje...



I za kraj jedna sa Tinom i Majom dok ona puše svojih 8 svijećica...


23.06.2007. u 14:06 • 6 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 18.06.2007.

Puno skitanja... malo životinja...

Nismo se javljali već dugo i svašta ima novo... Jako je puno slikica i zato neću za svaku posebno objašnjavati.. stvarno bi bilo puno... a nadoknaditi ipak moramo sve zaostatke...


Za početak... ovo sam ja u šetnji...






Uživam kod bake i dede... volim se voziti u fotelji... a kod njih mi ništa nije zabranjeno...



Mama i tata su bili prošli vikend na svadbi pa sam bio na čuvanju kod bake u dede u Dugom Selu... Naravno... čuvali su me i prabaka i ujak i ujna... u biti svi su bili doma da me se što više nauživaju... čak je i deda usporio ritam da bi što više vremena proveo s menom...

Moja "Jel ti nekaj trebaš?" poza...



Ujak i ujna se nisu odvajali od mene...


(jeste primjetili ujninu bušu?... unutra je moj mali bratić... još samo malo pa se vidimo...)




Baka me vodila i kod tete Dude... u biti svi su završili opet tamo...



E da... naučio sam si unazad neko vrijeme sam držati bananu dok papam...i čišće je nego kad mi ju drobe... a i meni je zabavnije...



Pijem iz šalice... (počeo sam samostalno piti čak i iz plastične čaše, ali se u tom trenu ne odvajaju od mene... jer ju samo tako zavitlam)



Ovaj vikend su mama i tata vodili mene, Maju i Tina u Zoo Maksimir... ostali su iznenađeni koliko me sve zanimalo... gledao sam sve životinje... i što su bile manje i brže, to su me više zanimale... ali i zmiju sam pokušao uloviti za jezik (srećom je iza stakla... mora da je to baš radi ovakvih poput mene)... Ribama sam se čudio jer su puno veće od naših zlatnih... Nisu me jedino velike mačke zanimale.. ali to je bilo zato što su spavale i bile na miru pa ih nisam ni uočio i pred tim kavezima mi je bilo dosadno koliko god su se mama i tata trudili pokazati mi velike zvijeri...

U biti najbolje da pogledate sami...


















Ovdje sam malo predahnuo...



A i mi smo uspjeli ući u kavez...






A ove male životinjice su mi zaokupile najviše pažnju... lupao sam im na staklo a njih se u nekom trenu i desetak okupolo pred menom i ludiralo... oni s nutarnje strane ja s vanjske...






I za kraj... jedna obiteljska slikica...



Pozdrav i pišem Vam uskoro...

18.06.2007. u 16:42 • 5 KomentaraPrint#^

petak, 01.06.2007.

Sajam cvijeća

Uz ovo stvarno ne trebaju nikakva objašnjenja... opustite se i uživajte...





















































I za kraj... još jedna vrckava slikica mene...



Pozdrav... i nadam se da smo prenjeli barem djelić atmosfere onima koji neće imat priliku otići tamo...

01.06.2007. u 10:47 • 14 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...