Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

nedjelja, 22.04.2007.

Napokon pravi rally

Evo me opet... jako dobre volje...



Vikend je bio jako zanimljiv... tata i stric su vozili prvu utrku ove sezone... Bio je to Međimurski rally U Toplicama Sveti Martin...
Ma bilo je super... pokupili su pehare za 3. mjesto u klasi N1... a ja sam se ludo zabavio...

Ujutro smo krenuli u 6 od doma... u tamo smo bili prije pola 8 ujutro... ja sam prospavao cijeli put...



Dan je tekao poprilično opušteno obzirom da je start bio tek u 17h pa smo imali jako puno vremena za šetnje i zafrkanciju... sve laganini opušteno... jedino kaj sam ja zaradio malu čvrgicu na čelu.. zahvaljujući svom tricikliću i mami koja je pokušala zaključati auto dok sam se ja malčice zabacio na stranu... rezultat je vidljiv na daljnjim slikama... sve u svemu nije bilo gadno.. nisam čak ni plakao puno osim zbog onih obloga kaj mi je mama stavljala da splasne kvrga a glavi... to me užasno živciralo...
Svejedno zezali smo se u boxu...



I ispijali kavice...



Ovo smo baka i ja u Čakovcu na startnoj rampi kad su svi već startali...



Onda smo imali još jako puno šetanja po gradu... stigli smo se naći i sa jednom maminom prijateljicom sa foruma pa sam i ja upoznao njenu curicu moju vršnjakinju... nažalost nemamo slika sa njima...

Navećer smo išli u restoran na većeru... tamo se slavio neki rođendan... bila živa muzika pa je baka malo plesala sa mnom... ali ja stvarno nisam više mogao jer je već bilo 23 h a ipak sam cijeli dan bio u akciji...



Drugo jutro opet sve po planu... bio sam na relaciji box - najbliži zavoj cijeli dan obzirom da nam je, nažalost, zbog zatvorene ceste iz Toplica prema Čakovcu, propala kavica koju je mama danima prije dogovarala sa frendicama iz Varaždina... ali meni svejedno nije bilo dosadno... naslikavao sam se sa svima....
Mama i tata su napokon napravili malo obiteljskih slikica... pa evo nekoliko na kojima smo nas troje...









U subotu su došli i Loborci... pa su me Tin i Maja zabavljali dobar dio dana...



Ma ništa bez dede i bake... oni su stalno uskakali i pomagali mami oko mene...




Ali sve je to manje bitno... najbitnije je da napišem ono što je obilježilo taj dan...
Stric i tata su prošli ciljnu rampu i još k tome dobili pehare... ma da su na proglašenju krivo pročitali i dodjelili pehare drugima ali su skužili da su fulali pa su im naknadno "vratili" njihove pehare...



Pa stoga evo i koja slika tate i strica... da, da... znam da je ovo moj blog ali ipak su oni moji tata i stric...



Kad već pišem blog ne mogu odoliti da Vam ne zadam nešto... prebrojite koliko ima zubiju... cerek



Sljedeći je rally Ina Delta za mjesec dana... ali i prije taga se vidimo sa novim slikicama sigurno...
wave

22.04.2007. u 15:42 • 12 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...