Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

ponedjeljak, 16.04.2007.

Evo mene opet... iako nije baš puno prošlo od zadnjeg posta... ima novosti... pa evo...
Počeo sam napokon i ja brbljati... i zvati "MAMU" cerek jest da je prvo bila "MAM", "AMA" ili u većini slučajeva "MUM", ali u subotu je nekim čudom postala "MAMA"... cerek istina, tu i tamo nadodam koji "ma" previše... ali to je samo da zasladim...rofl
I tako Vam sad ja jurcam za njom i vićem iz sveg glasa "mama, mamama, mama, ama, mama..." i ne gasim se više... a 3 puta sam sasvim razgovjetno prošaputao i "TATA"... cerek

Po cijele smo dane vani pa sam dobio i vidljivu farbicu iako me mažu zaštitnim faktorom 30+



U nedjelju smo išli kod bake i dede u Dugo Selo... deda se izguštao... cijelo sam ga podne vukao po dvorištu... a on je pokorno i bez pogovora išao za mnom...



U prošlom sam postu napisao da nemam zajedničke slikice sa njima... evo je... mama ispravlja hitno nepravdu i slika... thumbup



Ma i prabaka je guštala... naravno očerupao sam joj tu maćuhicu...



Mama i ja smo i prošetali sa Ivanom i Perom na kavicu...


Kasnije smo išli u Samobor... bilo nas je dosta... oni su pili kavicu a ja sam dobio prazan kornet lud uz svoj čaj... baš me i nisu usrećili... neko ga je vrijeme tata uspješno lovio ali sam ga ipak uspio baciti...



Najveće je iznenađenje slijedilo navećer... ja sam već spavao kad mi je došla Ana sa nekim poklončićem... razveselila me jako... pogledajte što sam dobio... cerek... prvo sam se samo smješkao ispred ali onda kad je tata ušao unutra morao sam i ja... super je unutra... pogotovo danas kad je mama nabacala igračke u njega...



Što drugo reći nego da obožaaaaaaaaaavaaaaaam svoj novi šator!



Pusa Ani... i ovim putem da joj samo još poželimo sreću na obrani diplomskog... iako njoj to i ne treba...

Pozdrav i mah mah i svima ostalima!
Neo, mama i tata! wave mah mah

16.04.2007. u 12:47 • 0 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...