Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

petak, 02.02.2007.

Dobre vijesti...

Pozdrav svima...
Imamo jako puno dobrih vijesti.
kao prvo... riješio sam se svih onih bakterija i svi su nalazi napokon u redu... još me samo čekaju jetrene probe ali to radim tek sljedeći tjedan... ali stvarno očekujem da i to bude u redu.
Dalje... nismo ništa htjeli unaprijed pisati ali sad već službeno mogu objaviti... od ponedjeljka spavam sam u SVOJOJ sobi... mama i tata su to malo teško prihvatili... i dolazili me gledati 5 puta po noći... ali sad su i oni već navikli... a meni je od početka svejedno... bitno je jedino da imam svoju kimbicu thumbup
Nego... krenimo mi sa slikicama cerek

Jedna od mojih najvećih obožavateljica... sestrična mog tate... moja velika Maja... koja mi voli pjevati i jednostavno me obožava čuvati...



MOj stric... osoba koja na moje lice izmami najveći osmijeh...



I idemo sad na moje slike... jutro u velikom krevetu... inače... kad se ujutro probudim... mama mi prvo složi flašicu pa me nosi u svoj krevet i onda se tamo napapam i još se dugo igramo... a ponekad znamo i odspavati još malo... naravno ako sam ja raspoložen...



Moja "lupalica za noge" ili što to već je... u biti kad je lupim nogama po tasteru ovo čudo počne svirtati i cvrkutati... ali onda sam ja shvatio da to cvrkuta i ako ja povlačim i drmam ptičice koje vise gore kao ukras... pa mi je nakako to draže rofl



Buco ja... u kimbici... u mojoj sobi... naravno...



Obožavam loviti ovu vrtilicu iznad mene...



Još jedna iz kimbe...



Klopa slika u kimbi...



E... a ovo sam ja u svom malo carstvu... u mojoj sobi... napokon sam mami i tati vratio boravak...



Vidi osmijeh cerek



Još nije utvrđeno zašto... ali činjenica je da volim strugati po ormarima...



I zavlačiti se ispod njih...



I evo samo još da vidite kako izgleda boravak bez mojih igračaka... ma da nema mene na slici nebi ga ni prepoznali smijeh



E... a ovo je samo da vidite koliko sam brz.. i uporan...
Uputstva svima onima koje proganjaju paparazzi kako se od istih obraniti puknucu

02.02.2007. u 12:31 • 17 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...