Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

četvrtak, 03.08.2006.

Kako se rodio Neo!!!

Evo nisam dugo pisala ali i onako već svi znate kaj ima novo... Da malo opišem za one znatiželjne...

Kada smo u utorak 18.07.2006. u 9 sati došli na pregled, bili smo sigurni da ću opet doma jer se nisam osjećala ništa drugačije nego bilo koji drugi dan... zato nam je bio veliki šok kad je gin izjavio da mi plodna voda nije više mliječna, ali da nije ni zamućena da bi porod bio hitan... Za svaki slucaj ostavljaju oni mene i pokušavaju me otvoriti nekim gelom... ako upali porod slijedi, a ako ne ostajem kod njih na promatranju s mogučnošću carskog reza ukoliko se plodna voda jos više zamuti a ja se ne počnem otvarati...

I tako dobijem ja prvu dozu gela uz koju se otvorim cijela 2 cm... i ništa više... veli gin ne funkcionira ali da on meni još jednu tubu tog gela i veli da ako nebudem reagirala bolje na drugu tubu u srijedu pauziramo pa u četvrtak pokušavamo ponovno sa provokacijom trudova... osim ako će porod biti hitan onda na carski... (cijeli dan meni uz sve provokacije ctg ne ide preko 30). U pola 6 navečer ponovno na ctg i veli meni sestra s ovakvim trudovima vi se nemate šanse danas poroditi.. meni je već dosta svega i molim doktora da me odma porodi na carski jer me već sve boli što od trudova, što od ležanja cijeli dan na onim stolovima za ctg, što od izrazito grubih pregleda... a on mi veli da nema šanse (prokužio da iz mene govori samo strah) u 19 h moj ginekolog zaključuje da iako trudovi nisu jaki, ja sam otvorena 5 cm i da možemo krenuti u porod... buši mi vodenjak u 19:02 h i mene iste sekunde počinju prati trudovi toliko jaki da mi nisu uspjeli obući ni bolničku spavačicu nego me u mojoj vode u boks i stavljaju na drip kako bi sve to još više ubrzali. Zovem Robija, a sve dok on nije došao s menom je neprekidno bila sestra koja je bila genijalna... prodisavala je svaki moj trud, stavljala mi gaze na čelo, tješila me dok sam povračala da je to u redu... ma da skratim bila je ogromna podrška... Robi je stigao za nešto manje od pola sata i nastavio s njezinim poslom... ali ona je svejedno stalno bila u boksu. Sebi sam obečala da neću vrištati na porodu i stvarno sam se toga držala kroz cijelo vrijeme i nisam glasa pustila sve do izgona... a onda je postalo stvarno gadno i tu nije bilo pomoći... sad shvaćam sve žene koje vrište... ja sam jedna od njih... Sve u svemu rodila sam u 22:07 h... točno 3 sata i 5 minuta nakon bušenja vodenjaka... bilo je malo gadno u onom trenutku, ali mi je jako drago da nije bio carski... iste sekunde kad se Neo rodio znala sam da se svaki trud isplatio... I drugi ću puta sigurno ići na prirodni porod...
Sestre su se čudile koliko mogu pričati nakon poroda jer sam između svakog truda ispitivala jel će me i poslije toliko boliti i hoću li moći nakon poroda spavati... bila sam strašno umorna... kasnije su dozvolili Robiju da ostane s menom još ona 2 sata na hodniku... i dok smo mi prepiričavali i smijali se cijelo vrijeme svakom detelju proživljenom u boksu, oko nas su se skupile i sve žene koje su mi za vrijeme cijelog dana radile društvo na odjelu...
Robi je bio genijalan... ja nisam mogla vjerovati... cijelo vrijeme ze zafrkavao sa doktorima i sestrama u boksu... ma mogla bi knjigu napisati o svom porodu... i jednu još o biserima sa njega... stvarno neznam kaj bi napisala kao najvažnije...

Neo je jedna mirna, sretna i zdrava beba koja jako voli papati i prozvali su ga vec u bolnici malim klopom jer je odmah naucio papati i u tome je stvarno neumoran. Naš se Neo navukao na maminu sisu i ne pušta... kad je budan neda se zabavljati ničim drugim osim papicom... Nakon samo 11 dana dobio je 550 grama... sad je pravi mali bucko. Zaspi na meni i tako može biti satima a čim ja izvučem bradavicu on je budan i zijeva koma mala ribica... njaminjaminjami
Inače naša mala mrva je predivna... budi se oko 8 ujutro i uz povremena dremuckanja po 10-ak minuta budan je sve negdje do 14 h... onda odspava oko 4 sata pa je opet budan do navečer do 21-22 h... a po noći se budi samo jednom, eventualno 2 puta na hranjenje... pa opet do jutra... Pravi mali anđelak...
Ma uostalom... uvjerite se sami mah

Ovdje sam star već skoro tjedan dana...





03.08.2006. u 13:47 • 3 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...