Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

nedjelja, 18.06.2006.

Tih divnih zadnjih mjesec dana

Evo Nea i mene u završnoj fazi... još malo pa raspad...
Iako mi je tremin tek za nešto manje od mjesec dana, ja i svi oko mene smo sigurni da nemam toliko šanse... u stvari ja se iskreno nadam da neću morati toliko čekati na našeg malog anđela.
Koliko god trudnoća bila teška toliko je i lijepa. Nema ljepšeg osjećaja nego kad Neo počne raditi valove... u tom trenutku ne me ne peku ni otečene noge, ne muči me ni žgaravica niti imam ikakvih problema... i rekla sam već tisuću puta... zbog tog osjećaja bi trudnoću mogla ponoviti još X puta...
Ali sad sam došla u onih zadnjih mjesec dana kad je beba već toliko velika da više pokreti i nisu tako jako udobni... svaki njegov pokret za mene je probadanje pod rebra, probadanje u donjem dijelu trbuha, u stvari da skratim, jednostavno više boli nego je udobno... ma sigurna sam da ni njemu nije ništa lakše.
S druge strane ja se osjećam kao totalni invalid... nemogu se ni sagniti (za obuvanje tenisica mi treba barem 5 min), jer na koju god da se stranu sagnem... on probada..., nemogu više uopće spavati izuzev svake 3-4 noći kad sam već toliko iscrpljena da nemrem više izdržati pa me ni topovi oko mene ne bi održali budnom, otečena sam i osjećam se ko neki balon... di god me pipneš ko da sam izgorila... ostaju bijeli plikovi. Nemogu više ići ni prošetati jer imam osjećaj da me trbuh toliko stišće i da me povlaći prama dolje da me sve boli pri svakom koraku nakon više od pola sata, otečena stopala naravno tu isto imaju svoju ulogu.
Naravno... od neispavanosti sam i nervozna i pa me se jako lako iživcira... pa je jadan i svijet oko mene... ali neka malo dijele moje stanje... zašto bi drugima bilo bolje nego meni...

Ma sve u svemu htjela sam reći kako se nadam da neću duže od 2 tjedna (ma da su mi neke prgnoze i manje)...
A za sve one koje zanima kako sada izgledam... evo jedne slikice mene i moje bolje (?) polovice i naravno našeg Nea (iako on baš nije jasan na slici mislim da je svima jasno di se skiriva)

18.06.2006. u 09:13 • 0 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...