Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

ponedjeljak, 20.02.2006.

Vjerovali ili ne... saznat ćete ime !!! - kritike ne primamo :-)

Evo nas napokon...
Nisam dugo ništa pisala ali...
Upravo sam se vratila sa pregleda i turbo sam zadovoljna jer naš mali NEO (ovo je premijera) raste ko neka gljivica. Ima 22 cm i 300 g (tj. 299 da budemo precizni). Naravno... to je više nego što bi trebao imati i dužine i težine... ma veli ginič da je super. Samo nek on raste... bar se zna da je zdrav. Ma da se ja nadam da se neće valjda roditi sa 5 kg. Iako mi je rekao da ako sve bude ok rodit će se negdje sa 3,5-4 kg. Veli on: nije to preveliko A ja: ?!?!?!?!!!!!! vilica do poda. Možda nije njemu... ali to mora izaći iz mene!!! A budem i to nekak preživila. Bitno da su prestale sve kontrakcije i ostale gluposti. To kaj mene s vremena na vrijeme boli kičma i nije neka katastrofa. Sve dok je Neo zdrav i meni je super.
Inače... jako je nemiran... čak štoviše... saznala sam da je puno nemirniji nego ja to osjećam. Npr... tamo se okrenuo za 180° a da ja uopće nisam osjetila. Veli ginič da je to sasvim OK i da za koja 2-3 tjedna neću više propuštati ni jedan pokret pa da uživam u miru dok još mogu. Slikice nisu baš naj jer više nema vaginalnog pregleda.. pa ono kaj je ulovljeno, ulovljeno je. A i ova mrlja je jednostavno rezultat mog nestrpljenja jer sam morala odma slikati a ne čekati dnevno svijetlo. Ma bitno da se vidi da je on zdrav. Koliko ste sposobni zaključiti iz ovog malog, zadovoljnog, nasmijanog lica.
E da... I baš nije htio tati pokazati pimpača... elegantno se okrenuo i pokazao guzu. :-)))
Ništa... dosta za većeras... već su se svi skupili i moramo ići pogledati kazeticu da vidimo kaj tu ima novoga (barem oni, ja sam već sve vidla).
E da... za sve koje zanima i taj detalj... ja sam 6,5 kg teža ... bilo dobro ili loše... to je činjenica.
Pozdrav svima!!!!

20.02.2006. u 10:12 • 2 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...