subota, 27.02.2010.

TRENUTAK ZA ODLUKU

Dio duše, svoga srca dio
dio života i sebe sam dala
za ljubav
Al sve to tebi ništa značilo nije,
zato sada krećem ja
nekim drugim životnim putem
poučena nekim novim iskustvima
sa nadom u bolje sutra,
jer ipak nada umire posljednja...
Krajnje vrijeme je za novu stranicu
u knjizi života okrenuti.
Priznanje samoj sebi
možda će mi donijeti dobar početak
i osnovu za nešto dobro.
Hvala životu na pouci
za koju sam sad još bogatija
i svakako će mi koristiti u budućnosti..


Nekoć vjerovah u sve,
u nove pobjede.
Vjerovah u ljubav
u sreću, život i ljude!

Ali sad osta samo život da se živi
i tuđim uspjesima se divi...




15:04 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.