nedjelja, 20.12.2009.

..HEJ,TEBE NE BIH MIJENJALA..

Gdje se sreća skriva?
Gdje li joj je prebivalište?
Jer ja znam da ona postoji,
ja znam da postoji ona istinska sreća!

Jedan moj bližnji
moja je najveća sreća,
moja je najveća radost…

Radosnom me čini
pogled moga prijatelja,
pogled blag i nježan.
Da, samo pogled,
one oči smeđe
dostatne su da
moje biće cijelo
zatitra do radosti velike.

Ja sam sretna
jer znam da me jedna osoba,moj prijatelj,
uvijek zna razveseliti..

Ja sam sretna osoba
jer imam Tebe,
Prijatelja svoga.


Hej, tebe ne bih mjenjala to nije prazan stih
ja te ne bih mjenjala za deset najboljih
jer ništa mi ne može tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjala da daju cijeli svijet

U dobru i zlu, u javi i snu
znaj da uvijek bit ću tu
i kad padne noć, i kad svane dan
tu sam ljubav da ti dam

Image Hosted by ImageShack.us


20:40 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.