nedjelja, 04.10.2009.

..ljubav nije uvijek shvatljiva,nikada je ne možemo sasvim razumjeti...

..Ljubav ne možemo nikad razumjeti,to je gradivo koje uvijek iznova moramo učiti i ponavljati..
Ona dođe kad hoće i ode kad hoće.To je istina koja nas ne čini sretnima ali je takva i prihvatiti se mora kakva ona bila.Postoji ljubav koja traje,a postoji i ljubav i ona kojoj smo žrtve.
Kada ode mi se kao žrtve iznova vraćamo mjestima na kojima osjetismo ljubav,
pokušavajući svojim vraćanjem zadovoljiti iskonsku želju u sebi-da ljubav vječno traje...
Razum se javlja da je još tu i da ima pravo i on nešto reći.
Možda srce još bolje osjeća pravdu nego razum?Po mojem mišljenju sigurno.
Zasitila sam se razuma koji sputava srce i govori suprotno od srca.
Odlučila sam slušati govor srca,čiju blizinu ritma shvaćam kad ga ugledam.
Tada shvaćam što mi želi reći i spoznajem svoje osjećaje i jednu jedinu želju.


Image Hosted by ImageShack.us


15:24 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.