Misli

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Komentari On/Off

Opis bloga
Većinom moje sređene i nesređene misli. Kad sam zadovoljan, depresivan, ljut na sve. Ukratko kad sam ovakav i onakav.
A kad nemam ideja ili inspiracije neka dobra fora koju želim podjeliti...


Do sad vas je tu bilo Free Site CounterFree Site Counter

Dakle premalo!!! Sad svi klik na REFRESH pa da vas bude više!!!


Dobri linkovi
Mršavljenje
3D televizori
Besplatni oglasnik
Iznajmljivanje plovila
Borilačke vještine




An invasion of Armies can be resisted, but not an idea whose time has come.
-Victor Hugo-

The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control people who must use them.
-Philip K. Dick-

You need something to frighten people with - to prevent them from paying attention to what's really happening to them.
-Noam Chomsky-

Everything is held together with stories. That is all that is holding us together... stories and compassion.
-Barry Lopez-

Beware clarity. A man speaking to you in clear language is clearly using obsolete ideas.
-Herbert Marshall McLuhan-

[URL=http://www.stupidity.com/]i još ostalih stvari što mi se motaj

Ako...
...mi želite napisati ili prigovoriti... pišite komentar!! ili ako baš već morate, možete mi poslati i mail Moj mail
Dakle jedna mala napomena: Ako me nema duže vrijeme na Blogu to je vrlo vjerojatno zato što se bavim nečim... pa me nema....


LINKOVI
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
FIREFOX
SPYWARE/WORM HELP!!!!!!!!







Moj blog navodno vrijedi
$564.54.

Koliko vrijedi TVOJ blog?


Usagi

Directory of Personal Blogs
Personal Blog Top Sites


This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme



RSS FEED BUTTONS




Glupavi linkovi
GLUPI AMERIČKI ZAKONI
HOLD THE BUTTON
MALI AVIONČIĆ
PRIPREMA ZA TULUM
NAKON TULUMA



UZ PIVICU
TRKACHICA
USAGI
CELESTIAL JUNK
DUCHESS
BALANCE OF LIFE
FRANCESCA
ŠTAKOR DIZAJNIRA
LIL FISH
ANTIBIOTIC
HAL
DOMAĆICA IZ PAKLA
MALO UMNOSTI
KNJIŠKI MOLJAC
TAMBURA
LOTHIRIEL
DINKLErBOBERS
SUMMER1983
Tresnjevka
Esoposve basne
Frankenstein
4musiclovers
GIP


Na Google-u me pronašli sa:
kupovanje piratskih cd-a<-
misli<-
velike misli<-
žene<-
BORDER COLLIE<-
predrasude<-
izbor misli<-
breskvica<-
dating rituals<-
novu<-
maila<-
normalna veličina penisa<-
romeo julija keller<-
Ne gledaj ljepotu koja ce te zanjeti, nego u dusu koja ce te voljeti<-
veličine penisa<-
zavodjenje kako muskarci<-
crni ten i boja kose<-
plave oci i koja kosa boje najbolja<-
na raskrižju života,kuda dalje<-
plave oči<-
žene u tangama<-
idealni izgled tijela žena<-
vježbe za skidanje sala sa ruku<-
ravan trbuh<-
podaci more hr<-
kako protumačiti govor tijela<-
svršili zajedno<-
forum dijeta iskustva<-
tommy emanuel<-
forum dijeta iskustva<-

Kad se jedna vrata sreće zatvore,
druga se otvore,
no često tako dugo zurimo u zatvorena vrata,
da ne primjetimo ona, koja su se nam otvorila.
(Helen Keller)

Traži priliku, ne sigurnost
Čamac je siguran u luci
ali dno s vremenom istruli
(Brown)

Ne ljubite se dvoje,
što gledate jedan u drugoga,
nego dvoje,
što gledate u istom smjeru.
(Saint-Exupery)

Budi spreman na velike probleme.
Jer za njima se skrivaju velike prilike.
(Brown)

BESPLATNE IGRE ZA ONE KOJI FUŠAJU U UREDIMA

21.02.2008., četvrtak

Tinejdžer optužen da je pokušao ubiti roditelje - unajmivši plaćene ubojice

Dakle evo mene nakon puno mjeseci nepisanja nazad. I da počnem odmah sa veselim vijestima.



Ali mi ovo novo sučelje ne da objaviti mali video koji koristi malo drugačiju skriptu od YouTube-a

Na WEBU Na ovom blogu

eXTReMe Tracker
| Hrvatski recepti | O tamburi | Dijete i mršavljenje | Besplatni oglasnik | Frankenstein | Esopove basne | Za glazboljupce | Borilačke vještine | Iznajmljivanje plovila | 3D televizori |