blog s imenom


Evo mene opet:)
Kupis kompjuter, otplacujes ga pol godine, das dici da vode brigu o njemu i evo sta dobijes....kantu u kojoj su napravili kurslus koji ce oni lako srediti. Al to lako se oteglo i pretvorilo u ipak-ne-lako i eto....ja sam cekala, a i sta sam drugo mogla. Ma jos bi ja blog i prebolila al nisam mogla jamabti, a to mi je, vjerujte mi, tesko palo. No, nadoknadicu ja to.
Malo sam prosvrljala po vasim blogovima i vidila da ste zivi, zdravi, sritni i veseli.
Pomolimo se da tako i ostane:)
Mislim, zbog sveopce krize.
Nije da sam zlocesta, al uvijek nam ostaju samoubojstva. Ionako su u modi. Doduse na cijeni su ljubavna, u paru, po uzoru na Romea i Juliju. Mozda ljudi misle da ce i njihove ljubavi ovjekovjeciti neki novi William Shakespeare. Bojim se da su se preracunali. Toliko ih je da bi vec i W.S-u dopizdilo.
A bogme nam je i J๖rg Haider danas otisao. Ma sta god ko rekao, meni se taj lik svidjao. Kako nista na ovome svijetu nije iskljucivo dobro i lose, tako i on u nekim stvarima iz proslosti, vidi dobre stvari....i u pravu je. I steta da je otisao.
Nego, gledam dnevnik, i cuh mileni glasic nases predsjednika. Ko o cemu on opet o NOB-u. Taj covjek kao da nezna o nicemu drugome. Jos nije izasao iz NOB-u. Malo se covjek pogubio. Ispred njega hrpa fosila, iskolacila oci i naculila usi. Zar oni jos vide i cuju???. Zar jos ima zivih iz NOB-a??? Ja bi bila ruku u vatru stavila da su davno izumrli, kad ono, puna dvorana pozorno slusa (a cuju li?) tragi-komicara-miljenika nacije. Mozda ih netko proizvodi? Za Boga miloga, nemoze ih biti toliko, po nikakvoj logici.
No, valja ici na jamb, prsti me svrbe

11.10.2008. u 20:21 | 3 &diams Šta kažeš, a? | Ne bacaj papir uzalud | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

mah
ป prijatelji zivotinja
ป Hrvatska uljudba
ป Ezgeta
ป Kesidov
ป tko nezna procita
ป tko i dalje nezna, nastavi citati
ป kapovic, odli่an foto-putopis
ป nezamjenjivi toma bebic
ป bodljikava frajerica


headbangZasto Dino Ra๐a kad je Goran Karan?

puknucu Baci se plavuša na pod... I promaši.

party Bolje umrijeti od litre nego od kapi.

yes "Prodajem vola da školujem konja"

burninmad Mali Mujica porastao i tata Mujo zaklju่i da je vrijeme da Mujica nau่i plivati.
Upute se oni na Miljacku
- Mujo: ่uj Mujice, kad te ubacim u vodu maši rukama i nogama.
I ubaci Mujo Mujicu
- Mujo: maši sine, maši rukama, maši Mujice, maši nogama...e jebiga


nut- Sta je 666999?
- Zlo i naopako.


blabla Pita Mujo Fatu:
- Fato jel bi mi ga popusila za mobilni?
-Bolan Mujo sto nebi popusila za mobilni?
Skine se Mujo,
Fata popusi pa kaze:
Daj Mujo mobilni
Pisi Fato, 095...


puknucu Stari Bracanin leži na samrtnoj postelji, oko njega žalosna obitelj, kad se
odjednom zacuje njegov tihi glas: - Miriše.. miriše mi nešto lijepo... – Sin se
iznenadeno trgne i kaže: - To mama pece pitu u kužini.
- Ja bih samo komadic pite, - kaže stari Bracanin.
Sin otrci u kuhinju ispuniti ocevu možda posljednju želju, kad vraca se iz kuhinje praznih ruku.
- Nisi mi donio pitu? - Nisam, pokunjeno ce sin, - mater je rekla da je to za karmine.


zujo Drže se slon i slonica za surle, pa ga ona pita:
- Dragi, da li ti mene voliš ili me samo vuceš za nos?

headbang Došao mali Kinez kao novi u razred u Sarajevo. Kako je veๆ ponešto natucao jezik, kaže on:
- "Ja se zovem Ho-Ming-Li, a to u prijevodu na vaš jezik zna่i Sin od sedam o่eva."
A Mujo ๆe na to Hasi:
- "Znao sam ja da on ne može biti tako žut samo od dva jajeta!"


rofl Udju 3 pileta u caffe bar. I piju, piju, piju, piju, piju...

nono Kuje Edipov sin urotu protiv Edipa.
Ovaj to sazna pa rece:
- "Zar i ti, sine, brate?"


bang Baba otisla kod doktora i kaze:
- "Doktore, kupila sam novi slusni aparat!"
- "Odlicno! Inace, kako vam je muz?"
- "Ma jeftino! Samo 20 maraka!"


headbang Setaju papagaj i kikiriki ulicom,te rece papagaj: Jebes mi mater al' je ovo najgluplji vic u kome sam ja sudjelovao!?


lud Igraju dva lu๐aka nogomet pred ludnicom. Nakon nekog vremena kaže jedan drugom:
- Završilo je prvo poluvrijeme, ajde, sad ti budi lopta.



puknucu Razbolio se veterinar i otisao doktoru na pregled. Sjeo ovaj na stalicu, a doktor ga pita:
- "Kazi mi sta ti je?", a veterinar na to:
- "eeee, lako ti je tako, pitas i znas..."



-pjeva "JOE JE PEDER!"
- "NIJE!"
- "JESAM!"


party U๐e Mujo u kafanu i naru่i pivo. Konobar mu donese ่ašu piva i podmeta่. Mujo popije, naru่i još jedno, ovaj mu donese još jednu ่ašu sa podmeta่em...
Tako Mujo popije 7 piva. Naru่i osmo, a konobar mu ovoga puta donese ่asu piva bez podmeta่a, na šta ๆe Mujo:
• A GDJE JE KEKSIฦ?
zujo

belj "Samo ljudožder se iskreno raduje svakom ่ovjeku..."

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Leute moj - Toma Bebic

Leute moj,
Toma Bebiๆ

Dogodilo se to jednoga dana u misecu,
tamo neke teške godine,
osta si sam,
napušten brod,
leute moj.

Rasto่ija si se
ka barilo,
leute moj.
I mriža je sagnjila,
leute moj,
osta si sam,
napušten brod.

Suze su nestale
iz tila tvog,
leute moj.
A siๆanja naviru,
leute moj,
osta si sam,
tužan i tih.

Brodovi su isti ka i ljudi
zlu moru daju život svoj.
(Za tobom umiru.)
Brodovi su isti ka i ljudi
za suzu daju suze dvi.
(Za tobom umiru.)

Dogodilo se to jednoga dana u misecu,
tamo neke teške godine

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Dalmatino Poviscu Pritrujena - Tedi Spalato

Dalmatino, povišๆu pritrujena,
Tedi Spalato,
stihovi Ljubo Stipišiๆ


Pute, laze pizon dubli tovari
Gustirne žedne mijun siๆi i lati
Konkulana škina težakov
Od motik po žurnatin pritrujena

Prage kalet žnjutin dubli puntari
Naboj Dalmatine rebati na dra่i
Kroz kadene dicu ่iๆan pasli
A judi driti ka kolone
Dalmatino, povišๆu pritrujena

Intradu pravice s tilin štrukali
Dalmatino, povišๆu pritrujena
Rod puntarski resa na dra่i
Dalmatino, povišๆu pritrujena

Ditinstvon gladnin povist štukali
Dalmatino, povišๆu pritrujena
Kroz kadene dicu ่iๆan pasli
A judi driti ka kolone
Dalmatino, povišๆu pritrujena


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
"Ju่er sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe."
(Sri Chinmoy)


"Troje može ่uvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo."
(Benjamin Franklin)


"Prosje่na žena uvijek je radje lijepa nego pametna, jer prosje่na žena zna da prosje่ni muškarac bolje vidi nego što misli."

"Zato što pametniji popušta glupani vladaju svijetom."

"Ne placite za Romeom i JUlijom, da nisu umrli oni umrla bi njihova ljubav"

"Nitko nije beskoristan, svatko moze posluziti kao los primjer"

"Vuk dlaku mijenja u jesen i u proljece. Covjek po potrebi"

"Najbolji slikar mrtve prirode je industrija!"

burninmad "Nisan zgodan, ali sam nezgodan!"

eek Najlakši na่in da ti ime dospe u novine je da ih ่itaš dok prelaziš ulicu.

zubo Cijev je sipka kroz koju je provucena rupa.

zujo Mijenjam ่ir na želucu za Bol na Bra่u.

party Ajmo se napiti dok smo još trijezni. Jer poslije ๆe biti kasno.

eek Svaki vijek ima svoj srednji vijek

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Ero s onoga svijeta,
Jakov Gotovac, Milan Begovic

- Sto na nebu sja visoko:
mjesec je il' sivi soko?
U krilo mu zvijezda pada:
zvijezda je, il' moma mlada?
- Sto na nebu sja visoko,
nije mjesec nego soko!
Sto u krilo zvijezda pada,
zvijezda to je moma mlada!
- Sadji s njome, moj sokole,
sadji snjom na ravno dole,
pokraj bistre izvor vode
kraj kog vile kolo vode,
dzbun i trava gdje mirise,
slavuj ptica gdje biglise,
pa je grli, pa je voli
dok se sunce ne pomoli.
Skokni, daj!
Skokni dragi, u kolu, haj!
skokni, dragi, daj!
Veselo, haj!

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

A koliko si imala ljubavnika?,
Ji๘i Sotola

A koliko si imala ljubavnika? i gdje si sve s njima
spavala? i sto su ti govorili? i kako, kako je bilo? Daj mi
mira.
cujes, daj mi mira, fuckam ti na tvoje
fotografije spremljene u kutiju od cipela.
pisamca o vjernoj ljubavi sakrivena po manzetama i u
policama pod rubljem, prestani,
prestani, idi vec, kao nesnosnu muhu
pratim ocima tvoj lik po svim kutovima, idi,
izleti kroz prozor, nek te odnese propuh, idi, nemam vremena,
moram se ispavati, idi, rasplini se,
rastopi se negdje u toj narancastoj lokvi pod svjetiljkom,
izgubi se medju slovima ove glupe knjige sto
je citam.
idi, ne volim te, nista necu, nista te ne pitam,
to me ne zanima,
fuckam ti na tvoje adrese i telefonske brojeve, i sijed
i sijed cu te jos voljeti, no zaimeisusovo
koliko,
koliko si ih imala?




””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Odlazak,
Tin Ujevic

U slutnji, u ่ežnji daljine, daljine;
u srcu, u dahu planine, planine.

Malena mjesta srca moga,
spomenak Bra่a, Imotskoga.

I blijesak slavna šestopera,
i miris (miris) kalopera

Tamo, tamo da putujem,
tamo, tamo da tugujem;

da ่ujem one stare basne,
da mlijeko plave bajke sasnem;

da više ne znam sebe sama,
ni dima bola u maglama.


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Ludo more,
text: Krste Juras /skladatelj: Nikica Kalo๐era

Nikad ne znam sto mi nosi noc mirna plava
kad bonaca prospe se po luci koja spava

Tad se pitam dal' jos misec spi u tvojoj kosi
pa se pustam nekom svome moru da me nosi

Ludo more, ludo moje more
kako da te smirim
kad ti vicem da cu doci
kad ti svoje ruke sirim

Ludo more, ludo moje more sve mi kule rusis
i ostavljas sve do zore samo bol u dusi

Sto mi krijes moje more sna sad mi kazi
dal' je ona otisla od mene il' me trazi

Stojim tako k'o napusten brod cekam cudo
dok se negdje s horizontom spaja more ludo


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Dalmacijo za sva vrimena,
Skladatelj Dušan Šarac, stihovi Pere Picukariๆ

Ti si meni jaketa i kapa
što me ่uva kada vitar puše
Ti si meni maslina i škrapa
što mi kripi ovo malo duše
Ti si meni konoba i kala
miris smilja rascvala lipota
Ti si meni ka mater i ๆaๆa
ti si sunce mog života

Zemljo mora maslina i soli
ko te vidi taj te i zavoli
Ko te vidi u te ๆe se kleti
Dalmacijo ti si oltar sveti
I molitva moja uzvišena
Dalmacijo za sve vrimena
I molitva moja uzvišena
Dalmacijo za sve vrimena

Ti si galeb, sura hrid i more
živa stina što suncu prkosi
Ti si ribar i težak zagore
sva lipota što je srce nosi
Ti si meni konoba i kala
miris smilja rascvala lipota
Ti si meni ka mater i ๆaๆa
ti si sunce mog života

Zemljo mora maslina i soli
ko te vidi taj te i zavoli
Ko te vidi u te ๆe se kleti
Dalmacijo ti si oltar sveti
I molitva moja uzvišena
Dalmacijo za sve vrimena

Ko te vidi u te ๆe se kleti
Dalmacijo ti si oltar sveti
I molitva moja uzvišena
Dalmacijo za sve vrimena

I molitva moja uzvišena
Dalmacijo za sve vrimena


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Nisam ti dospio reci,
Arsen Dedic

Nisam ti dospio reๆi
što si mi sve dala
sada je veๆ kasno
al'mislim da si znala

Nisam ti dospio reๆi,
što mi je tvoje tijelo
ja sam pisao rije่i
ti pripremala jelo.

Nisam ti dospio reๆi
nije bilo vremena
da si moje dijete
da si moja žena

nisam ti dospio reๆi
kakvi su bili sati
da si moja sestra
da si moja mati

Nisam ti dospio reๆi
ili to nisam znao
svjetlost pada u more
onda je zastor pao.

Sad sam na pustoj zemlji
nered je u duši
kiša lije i lije
moja se kuๆa ruši.

Nisam ti dospio reๆi
nije bilo vremena
da si moje dijete
da si moja žena.

Nisam ti dospio reๆi
kakvi su bili sati
da si moja sestra
da si moja mati.

Sad sam na pustoj zemlji
nered je u duši
kiša lije i lije
moja se kuๆa ruši.


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
"Grijesiti je ljudski, ali za potpun kaos potreban je kompjuter"

"U Bosni 75% stanovnistva ne vjeruje da Bosna postoji, kako onda da vjeruju da u bosni postoje piramide!?"

"Blagoslovljen onaj koji nema sta reci a ipak suti"

"Jednoj zeni treba 20 godina da od sina napravi covjeka, a drugoj 20 minuta da od njega napravi budalu"

"Muskarci, vi nikada nemozete biti toliko podli koliko se ja mogu praviti naivna"

"Sve je teze i teze. I ja!"

"Kako je nastao Bog? Vrag ce ga znati!"

"Kad ne moze ona - zna samo ona. Kad ne mogu ja - znaju svi!"

"Okrenite se! Mozda vas prati neki paranoik"

"Sudac ima tremu, sudi vecem lopovu od sebe"

"Molim pametnije da vise ne popustaju, stanje je krajnje kriticno"

"Da je Nobel svoju tajnu odnio u grob imao bi najveci grob na svijetu"

"Ne budite praznovijerni - to donosi nesrecu"

"Radi mira u kuci srusili smo je do temelja"

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Ribari - Vinko Coce

Ribari,
Vinko Coce

Prije jutra ribari se bude,
More zna njih, more zna te ljude
Prije jutra u zoru
S galebima na moru
Na poštama sunce ่ekaju

Svako jutro parangale dižu,
Vižitaju i vršu i mrižu,
A galebi ่ekaju
Da i njima ่a daju
U ribare oni viruju

Noๆ je mirna vali spavaju
Pod svitlom se ribe skupljaju
Špurtilon I ostima
Dobit ๆe po kostima
Kad se smire kad se pridaju

U dubini mriže parangali,
Na pu่ini bile se sinjali,
Tiho kraju veslaju,
Malu barku guraju,
A ribara ruke izdaju

Prije jutra umoran
Ribar ่eka novi dan
Dok svi ljudi spavaju
Galebi se karaju


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Balada iz predgradja,
Dobriša Cesariๆ

..I lije na uglu petrolejska lampa
Svjetlost crvenkastozutu
Na debelo blato kraj staroga plota
I dvije, tri cigle na putu.

I uvijek ista sirotinja udje
U njezinu svjetlost iz mraka,
I s licem na kojem su obicno brige
Predje je u par koraka.

A jedne veceri nekoga nema,
A mor'o bi proc;
I lampa gori,
I gori u magli,
I vec je noc.

I nema ga sutra, ni prekosutra ne,
I vele da bolestan lezi,
I nema ga mjesec, i nema ga dva,
I zima je vec,
I snijezi...

A prolaze kao i dosada ljudi,
I maj vec mirise -
A njega nema, i nema, i nema,
I nema ga vise...

I lije na uglu petrolejska lampa
Svjetlost crvenkastozutu
Na debelo blato kraj staroga plota
I dvije, tri cigle na putu.

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Utjeha kose,
A.G.Matos

Gledo sam te sinoๆ. U snu. Tužan.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeๆa,
Na visokom odru, u agoniji svijeๆa,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajuๆi da su tamne o่i jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: o่i, dah i ruke,
Sve što o่ajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi re่e: Miruj! U smrti se sniva.


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
divji cvit - gibonni

Divji cvit,
Gibonni

Nije mi potriba sad
ka sempja gubiti mir
jer ja sam proguca kost
za jubav nimam lipu ric

I zali Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me je natira da je provan
da je 'vako zavolim

U srce me potocaj ka divji cvit
pusti dazd iz oka da okripi
naciklu jubav u meni

A da je coviku bit ka raspa
i da je u dusi zal i grub
ja ne bi se da' do kraja
i ne bi vako ginija za nju

Da je coviku bit ka raspa
da nista ne cuti ka i zvir
ja ne bi se da' do kraja
ko me tira da je 'vako zavolim

Nije mi potriba sad
ka sempja gubiti mir
ko me tira da je 'vako zavolin
jer ja sam proguca kost
za jubav niman lipu ric

I zali Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me tira, ko me tira
ko me je natira da je provan
da je 'vako zavolim

Nije mi potriba sad
ka sempja gubiti mir
jer ja sam proguca kost
za jubav nimam lipu ric

I zali Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me je natira da je provam
da je 'vako zavolim


””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Jeste li znali da...

...je Bruce Lee bio toliko brz da su neki kadrovi u filmovima morali biti usporeni da bi se pokreti vidjeli Image and video hosting by TinyPic

...je Charli Chaplin jednom prilikom osvojio trecu nagradu na natjecanju za svoga dvojnika Image and video hosting by TinyPic

...laganim podizanjem nogu i lezanjem na ledjima ne mozete potonuti u zivi pijesak Image and video hosting by TinyPic

...prva 4 poteza u sahu mozete odigrati na 318979564000 nacina Image and video hosting by TinyPic

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Izmedju mene i tebe,
A.P. Kezele
Izmedu mene i tebe tako je malo prostora. U taj procjep
stao bi tek treptaj svjetlosti. U njeg se smjestila nasa ceznja,
u njeg se smjestila nasa ljubav.

Tako smo blizu ti i ja, a opet tako beskrajno daleko.
Dijeli nas tek djelic najmanjeg dijela. A ipak,
koliko god se trudio, koliko god tezio i htio,
nikada me neces dosegnuti.

Izmedu mene i tebe tako je malo vremena. U taj procjep
stao bi tek treptaj oka. U njeg se smjestio nas zivot,
u njeg se smjestila nasa sudbina.

Tako smo slicni ti i ja, a opet tako beskrajno drukciji.
Usprotivilo nam se cudnovato prostranstvo neodredenih
razdaljina, prostranstvo kojeg nije potrebno prijeci.

Ne naprezi se uzalud, jedini moj, ne siri svoje ruke
ne bi li me zagrlio. Izmedu nas je more beskraja -
ne vece, ne dublje od njeznog dodira. Ali zar ne znas?
To je more ljubavi i ono ce nas zauvijek spajati.

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Tvoja zemlja,
Vice Vukov
Drago Britviๆ, Alfi Kabiljo

Tu ๆeš naๆi uvijek dom,
srce koje kuca za te,
ruku da te prati,
majku da te shvati,
znat ๆeš sve što treba znati.

Znat ๆeš kako boli pla่
kada tvoja zemlja pati;
ali iza svega
sigurno ๆeš znati
što ti zna่i ovaj kraj.

To je tvoja zemlja, tu sagradi dom,
tu je stari temelj, tu na kršu tvom.
Tu๐in i oluje kidali su nju,
al' još uvijek tu je sve dok mi smo tu.

Bit ๆeš bogat ko i mi,
kralj što ne zna što je kruna,
al' na svojoj grudi
ko i ovi ljudi
bit ๆeš velik ko i mi.

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Za sve su kriva djetinjstva nasa,
Vesna Parun

Izrasli smo sami kao biljke.
I sada smo postali istraživa่i
zapuštenih predjela mašte
nenavikli na poslušnost zlu.

Iznikli smo pokraj drumova
i s nama zajedno rastao je strah naš
od divljih kopita koja ๆe nas pregaziti
i od kamena me๐ašnih koji ๆe razdvojiti
našu mladost.

Nitko od nas nema dvije cijele ruke.
Dva netaknuta oka. I srce
u kojem se nije zaustavio jauk.

Svijet je u nas ulazio neskladno
i ranjavao naša ่ela
zveketom svojih ubojitih istina
i bukom zvijezda zakašnjelih.

Starimo. A bajke idu uz nas
kao stado za ognjen u daljini.
I pjesme su nam takve kao i mi
oteš่ale i tužne

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Dalmatinska duša prava,
Tedi Spalato & Hari Roncevic
glazba: H. Ron่eviๆ
tekst: H. Ron่eviๆ

ศa je pisma nego lik
ศovik lakše umiri
Neveru ่a dušu trga
I u nekoj betuli s ่ašom vina isprati
Svoju izgubljenu jubav

Prijatelji sa mnon sad
Staru pismu pivajte
Nek me site ri่i ove
Na te dane mladosti
I na izgubjene snove

Di je pisma moj je dom
Pisma ่a mi srce para
Živit ๆe i skon่at s njon
Dalmatinska duša prava
Nek me bode u srce
Stara klapa i gitara
Plakat ๆe bez suza s njon
Dalmatinska duša prava

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Ispod tvoje boloture,
Tomislav Braliๆ i klapa Intrade

Mise่ina prosula se kalom,
dragi dragoj piva pod balkunom,
na pu่ini val se ljubi valom,
a ja sam prid tvojim portunom...

Doni' san ti iz ๐ardina cviๆa,
nek' ti vonja, nek' te na me siๆa,
garofule i ๐irane,
donija san tebi, ane...

Ispod tvoje boloture, pivan tebi serenade,
dok ti lice kriju škure i koltrine sumprešane,
i koltrine sumprešane...

Dok ti lice kriju škure i koltrine sumprešane,
i koltrine sumprešane...

Zaspala je bonaca u luci,
s kampanela tu่e kasna ura,
ja te ่ekan s gitarom u ruci,
pivajuๆi kraj tvojih škura...

Na maslini jubidu se tiๆi,
me๐u bove stisli se kajiๆi,
a ja kraden bogu dane,
pivajuๆi tebi, Ane...

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Jesen stiže dunjo moja,
starogradska

Jesen stiže dunjo moja,
Ne miriše vise cviๆe,
Zumbul, lale, jorgovani

Jesen stiže dunjo moja,
Ne miriše više cviๆe,
Zumbul, lale, ljubi่ice

A i ti me iznevjeri,
Dunjo moja, otišla si,
Slavuj šuti, lišๆe žuti,

Jesen stiže, dunjo moja
Ne miriše više cviๆe
Zumbul, lale jorgovani.

S' cvjetnih grana, lišๆe pade,
S'njime ode moja ljubav
Moja mladost, moje nade.

A i ti me iznevjeri,
Dunjo moja, otišla si,
Slavuj šuti, lišๆe žuti,

Sad i ne znaš kol'ko patim
Kad' se sitim jorgovana,
Ljubi่ica i jasmina.

Kad' se sitim jorgovana,
Zumbul, lala i jasmina

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Nikola Šubiๆ Zrinski,
Ivan Zajc,
Hugo Badaliๆ

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

ศekaj me,
K.Simonov

Cekaj me i bit cu tu,
samo cekaj mene . . .
I u dobru i u zlu,
kad oluja krene.

Cekaj me kad padne noc,
cekaj svako vece,
i kad drugi nece moc,
i kad drugi nece.

Cekaj kad nece bit
pisma izdaleka,
cekanja kad bude sit
drugi koji ceka.

Cekaj me i bit cu tu
i ne prastaj sada
tima sto u svakom zlu
pamte rijeci jada.

Neka mati, neka sin
misli da me nije.
Tuzan drug uz vatre dim
suze neka lije,

neka dignu case svi
u cas zadnjoj uri,
ali s njima nemoj ti,
cekaj, i ne zuri.

Cekaj me i bit cu vec
i od smrti jaci.
Neka kazu tuznu rijec:
"Nema ga i placi!"

Kako shvatiti moze taj
vjerno srce zene?
Svojom nadom ti si, znaj,
sacuvala mene.

Zasto ja sam opet tu
tek mi cemo znati -
cekala si i u zlu
da se tebi vratim.
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Pismo,
Zvonimir Golob

Kad razmišljam o tebi obuzima me nježnost
veๆa nego što mogu podnijeti, ponekad,
i zato šutim promatrajuๆi te dok me ne vidiš
i, kao da je kraj godine, bilježim svakoga dana
od ่ega se sastojiš, uplašen da nešto nedostaje:
najprije ti ่itava i meni okrenuta licem
na kome su usne, ่elo, obrazi i tragovi poljubaca,
dva oka ispod nemirne kose i to bi bilo dovoljno
da nema tvojih ruku koje me grle, zatim vrat,
ramena, grudi i struk djevoj่ice koja pla่e,
oblina trbuha poput hljeba toploga
dok zastajem na obali jezera
koje veๆ skriva sjena. Ali ja zatvaram o่i
jer ti se stidiš i poželim da te ่uvam
kad padne ve่e, daleko od stvari
koje te bez mene poznaju.
Na satu kazaljka pokriva jedna drugu
i ptica na tvome prozoru
ne uzima više zrno
iz nepoznate ruke.
Ugasi svjetlo, u tami
ne mogu te odvojiti
od sebe sama.
Image and video hosting by TinyPic

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Kad mi dodjes ti,
Oliver Dragojevic

Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi

””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””


Zemlja dide mog,
Meri Cetinic
Glazba: V. Bar่ot / Tekst: I. Cetiniๆ

Ka dite ่ula san,
Još se siๆan ka i sad
Ri่i dide mog:
Upamti zauvik
Da u njima vire ni
Nisu oni ka i mi
I tako dodje dan
Da mi ่ovik dobro znan
Hoๆe uzest nju,
Al' mi je ne damo
Jer ona je dio nas
I ostat ๆemo tu
Cili život živin tu
Ko u nikom plavom snu,
To je zemlja dide mog
I oca mog
Ja ostajem na njoj
A ona je prilipa
Ka draga divojka
I sva'ko želi nju,
Al' mi je ne damo
Jer ona je dio nas
I ostat ๆemo tu
Cili život živin tu