<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> novi postek !!! prvi.... - posebna.... - Blog.hr }
  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

i dont know....
ewo par riječi samo da se zna
da ja u ovome blogu pišem o sebi
u velikoj većini da o sebi pišem...pozz i komsajte mi



e da neke stvari koje
morate znati kada
dođete na moj blog
PRAVILa:
prvo pravilo nema ih puno(a ha moš mislit)
2.kada dođete na moj blog
morate ostavit svoj trag najmanje jedan
nevolim one cool blog dođi do mene
neka bude jedan ali vrijedan pisanja
dobro dalje
3.nema vrijeđanja pa ljudi smo..
4.oni koji slušaju cajke
nemojte se molim vas vrijeđat.
komsaj ili nemoj..
5.oni koji pomažu ljudima
neka mi se jave u komsima
da meni nekaj pomognu a onda vama..
6.ne mogu se sjetit
7.nema
8..dosta to je to

Linkovi


ewwo vam linkichi....

spuzva bob skockana

valentina

crazy anja

somebody x

avril zenska mala ludacha

elizabeta

litl avril ljudi komsajte je please
željela je biti u linkichima...aj komajmo je...ae narode


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

evo vam pjesme...

Thompson
Dan dolazi

Ljeto, jesen, zimu i proljece
sve to jedan zivot nosi
kada s neba andjeo doljece
radjamo se i odemo bosi

Zbogom nebo plavo
i mog doma rosna travo
dobri moji prijatelji svi
zbogom ljubavi

Ref.
Dan dolazi za heroje i sirotinju
dan dolazi da se spase koji vjeruju
zapjevajmo, dan dolazi

Kada zora rano zamirise
ja je necu vidjet vise
a kad divlje ruze procvjetaju
raduju se koji znaju

Zbogom nebo plavo
i mog doma rosna travo
dobri moji prijatelji svi
zbogom ljubavi

Ref.

Ref.


Thompson
Dolazak Hrvata

U junackoj zemlji miloj, lijepoj i dalekoj
u godini Gospodnjoj sest stotina i nekoj
spustila se na tu zemlju sila
plava je krv narod predvodila

Drhti zemlja, kamen puca
kroz nebeska vrata
dojahao bijeli vitez
sa macem od zlata

Dajte mi komad zemlje svete
zemlja je i mati i dijete

Ref.
Ljubi svoju zemlju
na njoj ti sagradi dom
i brani je krvlju svojom
povezan si s njom

Ljubi svoju zemlju
ljubi blagoslovljen plod
i ponosno po njoj hodaj
svoj zemaljski hod

Dajte mi komad zemlje svete
zemlja je i mati i dijete

Bijeli vitez krenu natrag kroz nebeska vrata
ostavio lijepu nasu bez gladi i rata
pred nebeskog Oca klekne s rijecima od zlata
predao sam zemlju svetu u ruke Hrvata

A junacka zemlja moja mila
do danas je rijeci zapamtila

Ref.


Thompson

Bila jednom u tim davnim danima
Grabovceva lijepa kci
gdje iz kamena voda tece
na Hercegovu tlu
gdje iz kamena raste cvijece
u sjecanje na nju

Dusman tuce, mlado tijelo ubija
u oku joj gasi nevin sjaj
molitva je na usnama bila joj za kraj
umre tijelo, al' dusa ode u Gospin zagrljaj

Ref.
Diva, Diva Grabovceva
zauvijek na nebu s'ja
tece voda Hercegova
tamo gdje bi njezin kraj

Pogledaj u oci nasim zenama
i kad vidis jedan divan sjaj
to je Diva Grabovceva
jos je ona ziva znaj

Tece voda Hercegova
tamo gdje bi njezin kraj

Ref.

Surovo je ovo vrijeme, ljudi zli
vlada opci nespokoj
ja se osjecam bolje kada pjevam ti o njoj
o toj zeni, cistoj, hrabroj
Divi Grabovcevoj

Ref. 2x

Tiho Orlic

Opasno je ljubiti

Opasno je ljubiti
mozes se zaljubiti

Ref.
Opasno je ljubiti
mozes se zaljubiti
sve je lako obecati
a sutra se ne sjecati
opasno je ljubiti

Ne trazim od tebe mala
ni ime, ni broj
vec sam sutra predaleko
al' sam nocas tvoj

Miris guma, autoceste
i distorzija
to je zivot koji zivim
pokrece me ta energija

Ref.

Ako skitam, ako lutam
i zivim po svom
to ne znaci da ne sanjam
obitelj i dom

Moja pjesma budi
ljubav medju ljudima
a da li sam sada sretan
ili tuzan, kog' to zanima

Ref. 2x

Tiho Orlic
Ajde, pridji blize

Vidis mi na ocima
da ne spavam nocima
vidis mi na usnama
mokre su od pelina

Ja ne mogu vjecno tako
ni sam vise ne znam kako
ja ne mogu vjecno tako
nije lako putovati sam

Ref. 2x
Ajde, pridji blize ako se ne bojis
bilo bi mi lakse da uz mene stojis

Sve iz moje proslosti
sudbinske su ludosti
tog zivota dosta je
iza mene ostaje

Ref. 2x


Tiho Orlic


Ref.
Zenit cu se i ja ove zime
nek se cuje sve do vode Drine

Ostar kamen k'o iglica
cura mi je jedinica
meka trava nesto grebe
cura moja nosi rebe

Reci curo kako volis
na kamenu il' na travi
a gdje bi htjela ruke moje
malo nize il' na glavi

Ref. 2x

Reci curo kako volis
na kamenu il' na travi
a gdje bi htjela ruke moje
malo nize il' na glavi

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




evo tražilice
<
Tražilica:

>LINK



OVO VAM JE LJUDI MOJ BANER.....

ki@...

a ovo vam je od jedne cure
koja je mena naučila radit bannere to
jest pročitala sam od nje nema veze

Posjetite moj blog!.......by ~Help Blogerica~


srijeda, 09.07.2008.

novi postek !!! prvi....

bok...peopleići ewwo ja imam novi postek i sporo ga pišem zato što i tipkovnica steka...
al nema veze evo da vam napišem nešto o sebi:

IME:katarina

PREZIME:nije sve za javnost...

NADIMAK:kia,finoketi:no: katapuknucu.katica-zlaticazujo

RAZRED:u devetome 7a..4ever

GODINA:79...a kaj misliš u desetome 13 zasad 12

HOROSKOPSKI ZNAK:škorpion

VOLIM:jednog do dva dečka,obitelj neke prijatelje šalu viceve o ....samo ne retardirane o plavušama
e uspot jedan vic o njima kako se zove plavuša bez mobitela cura bezveze(bez veze se misli) mobitel nokia svoj ,....

NE VOLIM:jednu ma dvije trećine razreda neke umišljene kao ja neke retardirane ko ja neke bez smisla za humor ko ja ..itd lala

SLUŠAM:mamu najviše thompsona,tihu orlića connect,dosta toga,i strano dosta stranogauglavnom sve osim cajki!!!!

NE SLUŠAM:samo ne slušam...sestre,CAJKEEEE,i neke luđake...

i to je to do sljedećeg posta hepifinofino.......

- 20:52 - Komentari (28) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.