Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Absolutely adorable... Cipele čine curu!!! - dođi, zaboravi, nudim ti noći čarobne i buđenja u postelji punoj šećera... - Blog.hr

dođi, zaboravi, nudim ti noći čarobne i buđenja u postelji punoj šećera...

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

DiZ@jN bY:PaHuLjIcA

Opis bloga
-razmišljanja i događaji u životu jedne neobitchne djevojke-
Image Hosted by ImageShack.us

*Moje ime: zona (golubica, rubi, nefertiti, vana, debela, malena...)

*Moje godine: cak 17:)))

*Moja kuća: u Dugom Selu

*Moja škola: gimnazija (maturanticaaa)

*MADE IN BiH*
...ponosna na to!!!


Image Hosted by ImageShack.us

_______________________

Image Hosted by ImageShack.us


*Ja sam... dobra, zajebana, nenormalno znatiželjnasmijeh, razmažena, tvrdoglavaheadbang, ZABAVNA thumbup

*U slobodno vrijeme...
...ispijam kavice
...spavam
...se šetam kad imam s kime, al i kad nemam

*Savršeni momak je... zgodan, pametan, komunikativan i super zabavan nut

*Najveća vrlina... mogu sve oprostiti, baš apsolutno sve!!!

*Najveća mana...
sve mora biti po mome, smatram da ja uvijek sve najbolje uradim.

*VOLIM...
...dečke i izlaske = savršena kombinacija
...plakati! cry tako jednostavno najbolje olakšam dušu, tako da kad me vidite uplakanu samo me pustite da dalje plačem!!!
...biti zaljubljena! cerek cerek cerek
...se ljubiti, maziti i grliti!!! kiss

*NE VOLIM...
...ljude koji me bezveze osuđuju, a ne poznaju me burninmad
...kišu! kada kiša pada tada sam uvijek u bedu, kišoviti dani su dani rastanaka,...
...RASTANKE!!! nikako... cry

*TRENUTNO SAM... slobodna ko ptica na graniiiii!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
_______________________



moj hotmail (slobodno me addajte, ali javite se inače ću vas blokat... ): zonazamfirska@hotmail.com

ovoliko vas je bilo od 12. svibnja 2007.
free web counter

free web counter

Image Hosted by ImageShack.us
nije li tak???no

Zonina abeceda
A-auto (TATA, KUPI MI AUTOOOOOOOO!!! greedy)
C-cipele (obožavam ih!!!)thumbup
Č-češljanje (oh neeee... to boli!!!no)
Ć-ćelavost (ne volim ćelavce)
D-debela (jedan od mojih mnogobrojnih nickova)
Dž-džep (veoma korisna stvar)
Đ-đubre (s takvim ljudima ne želim imati bilo kakve veze)
E-egoističnost (malkice i jesam egoistična, al samo malko...)
G-GOLUBICA (bijela, crna, ma kakva god... kao takvu me znate!!!)
H-haljina (sexy...)
I-Ivana (svaka druga se zove tak, al ipak volim svoje ime) yes
J-jebote pas (volim to govorit)
K-krevet (obožavam svoj krevet, za svašta služi... smijeh)
L-LuKa (moja sreća, najbolji frend)
Lj-Ljubav(jedino savršenstvo na svijetucerek)
M-MINKA (jedna od najdražih osoba na svijetu)
N-nonnyca (iliti lovorka po novom)
Nj-Njemačka (predivna zemlja)
O-"oprosti" (svima mogu sve oprostitsretan)
P-plesanje (obožavam čagat!!!zujo)
R-rane (neke nikada ne zacijele cry)
S-Sunčeko (ludača moja)
Š-Štaba (eto ti na... sad imaš slovo! belj)
T-tajne (uh... imam ih podosta!!!)
U-uvlačit se u guzicu nekome (zna bit mukotrpno, ali i jako korisno)
V-volim te (najljepše riječi)
Z-ZONA ZAMFIRSKA zujo
Ž-život
(nešto prelijepo)

_________________________

LYRICSIĆI

SUNRISE AVENUE-Fairytale gone bad

This is the end you know
Lady, the plans we had
went all wrong
We ain t nothing but
fight and shout and tears

We got to a point
I can t stand
I ve had it to the limit;
I can t be your man
I ain t more than a minute
away from walking

We can t cry the pain away
We can t find a need to stay
I slowly realized there s
nothing on our side

Out of my life,
Out of my mind
Out of the tears
that we can t deny
We need to swallow
all our pride
And leave this mess behind
Out of my head,
Out of my bed
Out of the dreams we had,
they re bad
Tell them it s me
who made you sad
Tell them the
fairytale gone bad

Another night and I bleed
They all make mistakes
and so did we
But we did something
we can never turn back right

Find a new one to fool
Leave and don t look back.
I won t follow
We have nothing left.
It s the end of our time


DARA BUBAMARA-Dodirni me


Ref.
Dodirni me
prstom po telu, imaj me celu
opusti se
skini do koze, strasti me loze
briga me
sad mi se mazi neka si sa njom

Ma dodirni me
gori mi telo, vece je vrelo
opusti se
zelim te jako, sa njom cu lako
reci joj
nocas dragi bices samo moj

U klubu ludilo, ulazis sa njom
i nije neka do mene prazan stol
sedi, lepi moj hemija je to
nije slucajno sto smo blizu
cela vrela sam
hajde, okom daj mi znak

Ref.

Sampanjac otvaras, meni nazdravljas
to joj smeta, nije njena noc
sluti, bices moj
bolja sam od nje
jasno joj je sve, zato cuti
moje telo vatra je,
gori da me dotaknes

Ref.


IVANA BRKIĆ-Oči boje kestena


Sjećaš li se još
Kako je kasnio brzi vlak?
Ko besana noć
Predugo trajao je taj sat
Na peronu srce ostalo je
Kao rijeka bez vode,
bez utjehe
I zato ne pitaj za mene!

Zaboravi,ne traži
oči boje kestena!
Zaboravi kišni dan
pokraj Dunava!
Zaboravi,ne traži
oči boje jeseni!
Godine nećeš vratiti...

Pamtiš li još sad
Zelena svjetla kolodvora
Dva mokra goluba
Stakla od kiše zamagljena?
Na peronu srce ostalo je
Kao rijeka bez vode,bez utjehe...
I zato ne pitaj za mene!
Zaboravi ne traži...


JASMIN STAVROS-Nemoj se udavati

Znam da su zbog tebe
htjeli vene rezati
znam da su te mnogi
htjeli brakom vezati
al' u braku uvijek
netko bude gubitnik
bolje da ti budem,
bolje da ti budem
samo ljubavnik

Ref. 2x
Nemoj, nemoj se udavati
nikada, nikada
da ti ljubav ne bi postala
dosada, ma dosada
nemoj, nemoj se udavati,
nije, nije ti to potrebno
jer ljubav moze biti iskrena
i bez vjencanoga prstena

Znam da kad te vide
svi za tobom polude
znam da mnogi od njih
odmah brak ti ponude
al' u braku uvijek
netko bude gubitnik
bolje da ti budem,
bolje da ti budem
samo ljubavnik

Ref. 2x


MIROSLAV ŠKORO-Golubicasmijeh

Ispod oka gledam te
mislim, jesi l' za mene
il' me parfem, odjeca
tek na nekog podsjeca

Izdaju te gutljaji
izgubljene ljubavi
a ni u mom slucaju
ruze bas ne cvjetaju

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
nema nade za nas dvoje
bolje da se izgubim

Ref. 2x
'Ej moja golubice bijela
sto je tebi pa si nevesela
je l' tvoj golub krila rasirio
pa te ostavio

Broj s tockom ja sam ti
uvijek tu na usluzi
drugi budem katkada
samo prvi nikada

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
nema nade za nas dvoje
bolje da se izgubim

Ref.

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
prije nego nas je troje
bolje da se izgubim

Ref. 2x


ANTONIJA ŠOLA-Zovem da ti čujem glas

Mislim na tebe, sunce izlazi
da l' ti falim kao meni ti
pjesme ljubavne da l' te podsjete
sto smo bili jedno drugome

Promijenila sam se
neces me prepoznati
kad ti kazem koliko znacis mi

Ref. 2x
Zovem da ti cujem glas
da te podsjetim na nas
da te pitam kako si
sto je novo ljubavi

Zovem da ti kazem sve
tvoja sam i volim te
i da nemam nikoga
samo tebe jednoga


VESNA PISAROVIĆ-Da znaš

Danima vec se nismo vidjeli
a tvoje prijatelje ne pitam
ne zelim priznati da ne znam
sta se s' nama to zbilo, za tren

Svake se noci tiho pomolim
sa zeljom da te sutra ugledam
i sve bih dala da si sa mnom
da te dotaknem samo, na tren

Ref.
Da znas, da znas
kako pogled me tvoj jos boli
da znas kako srce te moje voli
da znas kako tuzna sam bez tebe
da znas uvijek bio bi kraj mene

Da znas kol'ko suza sam isplakala
da znas i da nisam se pokajala
da znas kako tuzna sam bez tebe
da znas uvijek bio bi tu

U mome sjecanju
pocinje sve od ovog proljeca
i ova tuga koju osjecam
slomice srce na pola, za tren

Svake se noci tiho pomolim
sa zeljom da te sutra ugledam
i sve bih dala da si sa mnom
da te dotaknem samo, na tren

Da znas, da znas
kako pogled me tvoj jos boli
da znas kako srce te moje voli
da znas kako tuzna sam bez tebe
da znas uvijek bio bi kraj mene

U mom zivotu
barem kratko duso bio si sve
i kako vrijeme ide
vidim da mi ne ide

Jer kud god krenem. kud god podjem
samo za tebe znam
priznajem od tog dana
sebi ja ne pripadam

Kao u nekom filmu
cijeli moj se srusio svijet
i cekam da se nesto desi
cekam preokret

Jer kud god krenem
kud god podjem
samo za tebe znam
ne zelim biti sama

Zelim samo tebi ja da pripadam
ko sto se pripada po prvi put
reci da nije bilo uzalud
da tvoja ljubav jos traje, bar tren

Ref. 2x


ET-Kako da te prebolim

Ukrao si moju srecu
ti nemas prava na to
kao brod u boci zarobljen
moj je zivot postao

Ti se sada kajes
a tvoje rijeci bole me
i sto vrijede suze
kad su rane ostale

Ref.
Kako da te prebolim
kad sebi priznam kraj
tesko je srcu, znam
ludo sam te voljela

Kako da ti oprostim
kad snage nemam ja
neka suze padaju
reci zbogom moram sad
kako da te prebolim

Izdao si nasu ljubav
za dobro dao mi zlo
da ces biti bolji covjek sutra
ja ne vjerujem u to

Toliko sam puta rekla sebi
gotovo je
srce uvijek vuce k tebi
jace je od mene

Ref.


MASSIMO SAVIC FEAT. NINA-Stranac u noci


Znaju me svi,
prodajem dusu
zbog tebe
zbog njeznosti
zbog ljubavi,
zbog nas

Proslo je sve,
za tebe
ja sam sad
stranac u noci
a zelim te
i zovem te

Ref.
Pjevat cu dok suze
me ne zabole
ljubit cu dok usne
mi ne izgore
voljet cu dok oci
se ne zatvore
zauvijek ces biti tu


PINK-Who knew

You took my hand
You showed me how
You promised me
you'd be around
Uh huh

That's right

I took your words
And I believed
In everything
You said to me
Yeah huh

That's right

If someone said
three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and
punch them out
Cause they're all wrong
I know better
Cause you said forever
And ever

Who knew


Remember when we
were such fools
And so convinced
and just too cool
Oh no

I wish I could
touch you again
I wish I could still
call you friend
I'd give anything

When someone said
count your blessings now
'fore they're long gone
I guess I just
didn't know how
I was all wrong
They knew better
Still you said forever
And ever

Who knew

I'll keep you
locked in my head
Until we meet again
Until we
Until we meet again
And I won't forget
you my friend
What happened


If someone said
three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and
punch them out
Cause they're
all wrong and
That last kiss
I'll cherish
Until we meet again
And time makes
It harder
I wish I could remember
But I keep
Your memory
You visit me
in my sleep
My darling
Who knew


DANIJEL DJOKIC feat. DRAGANA-Zivot moj


Ref.
Zivot svoj, ne volim k'o tebe ja
zivot moj, bez tebe samo stvar je prolazna
bez tebe se na mome dlanu ne vidi
zivot moj i zato nikad ne idi

Otvori malo prozor
da izadje sve ruzno napolje
svi rastanci i tuge
i one nase stare nevolje

Otvori malo vrata
da udju ona lepa secanja
da kad te vidim gledam
gledam te bez trunke kajanja

Hej, nemoj da ti bude zao
bar si ljubav ti upoznao

Ref.

Otvori malo prozor
da uspomena miris osetim
da usnama od svile
opet te na sebe podsetim

Otvori malo vrata
da izadju svi moji nemiri
da nikada me vise
bez tebe jutro ne uznemiri

Hej, nemoj da ti bude zao
ljuba

Linkovi
Pošto je počela vladati epidemija brisanja blogova moj broj linkova se znatno smanjio...

Blog.hr
tu se mogu slat poruke mukte

*SANJEK, moja dobra duša koja je uvijek tu...
*HEHICH, ako se želite riješit duše, na pravoj ste adresithumbup
*JAZO olmajtiiiiiii :)
*CUBA, pijana i luda
*IVA, na oko krhka i mila djevojka, a ustvari...
*KLAJA, spičena do bola
*MARINA, moja susjedka...
*MOMO moja presuper frendica... volim ju puno!!!;)
*INA, jako draga i pozitivna cura, very cooool :)
*LOLITA, još jedna susjedka, mlada nada og-ovaca ;)
*jednostavno NEDODIRLJIVA! :)
mala teta... :)
________________________

Ljudi koje volim...
__________________________
Minka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nju volim ko da mi je rođena sestra!!! Ne svađamo se nikada!!! Ima lude fore, uvijek nešto smišlja, uvijek je spremna kada treba markat engleski,... Duša moja!
__________________________
Tomica (moj bivši)
Image Hosted by ImageShack.us


Dobar, iskren, pažljiv,... Ali šta je bilo, prošlo je. Unatoč svemu ga puno volim! Duša od čovjeka...
__________________________
Sunce
Image Hosted by ImageShack.us


Ovu osobu više ne poznam i nije joj mjesto ovdje, ali neka bude. Nekad mi je bila frendica i fakat sam ju cijenila...
__________________________
LuKa
Image Hosted by ImageShack.us


Moj najbolji prijatelj, volim ga jako jako puno... zna on sam zašto!!! Nažalost, zauzet...
__________________________
Nonny
Image Hosted by ImageShack.us


Super djevojka! Jako fensiiiiiiii... Ukazuje mi na moje greške i ide sa mnom u Njemačku!!! Moja najbolja frendica i susjedka iz klupe već nekoliko godina!!!
__________________________
Komin
Image Hosted by ImageShack.us


Presmiješan i predobar lik. Može utješiti bilo koga!!! Voli stalno govorit SEX. To je odgovor na svako pitanje koje mu postavimo! Uvijek je zna kad me treba zagrliti kad se osjećam loše... sretan
__________________________
Ćurićka
Image Hosted by ImageShack.us


Moja pametna plavuša!!! Valja najbolje fore u selu!!! Voli poslušat svakog, al voli i pričat!!! thumbup Super je, prezabavna i volim ju jako jako puno!!! kiss
__________________________
Bebek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iako se znamo posvađat on je ipak dobar dečko! Makar ja govorila suprotno... Malo pametuje i ponekad pretjera sa zajebancijom, ali sve je to za ljude!!!
__________________________
Štaba
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dobar dečko. Drag i pažljiv i zabavan. Samo mi nikad ništa ne donese kad dođe s nekih putovanja... cry On je glavni predmet zajebavanja i Komin i Bebek uživaju kureći ga.
__________________________
Sanja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Predraga osoba, jako brižna i dobre duše. Znam da se uvijek mogu osloniti na nju, znam da joj mogu vjerovat i da će uvijek biti tu za mene. To vam je naša sportašica... fino
__________________________
Marija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

S njom se najdulje družim. Bilo je svega i dobrih i ružnih dana, ali uspjele smo sve to prebrodit. Strgala mi je stol. Uvijek je tu kad se pleše i zabavlja!!! pjeva
__________________________
__________________________

I SADA JOŠ PAR SLIKICA...

Nonnyca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj braco
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SUNCE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Minkica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nas dvije (pogledajte me samo...)
Image Hosted by ImageShack.us


ovo je momak koji voli papat tortu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ovo je stricek koji zna popravit svaki kompjuter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i kad se ta dva momka nadu skupa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Buco, sex mašina...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...koju puno volimo!
Image Hosted by ImageShack.us


ovo je moj Pepi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u svom svijetu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moj bratic Jako
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DVOJCEKI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sanjek & luda burnerica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

spicena sestricna Mona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja majka sa mojim burazom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kad si malo popijemo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedna coolerica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj braco i ja kad smo bili maleni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje curke i ja na natjecanju
Image Hosted by ImageShack.us

opet mi... smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

volim ruze
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

klaunic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

na livadi...
Image Hosted by ImageShack.us

bas se i ne pridrzavam...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljepotica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sunčeko i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Minka moja i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"vrhovni" sportas i ja u siesti
Image Hosted by ImageShack.us

sada i sanjek s nama...
Image Hosted by ImageShack.us

fensiiiii... smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

opet se volimo... cerek
Image Hosted by ImageShack.us

volonterke i humanitarkethumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Lana, moja susjeda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mojih ruku djelo...
Image Hosted by ImageShack.us


THIS IS ME...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

03.04.2008., četvrtak

Absolutely adorable... Cipele čine curu!!!

E pa dragi moj blogeri, evo me nazad... Malo sam se navukla na onaj facebook i znam da sam totalno zapostavila blog i fakat mi je žao!!!
No i unatoč tome nisam imala baš previše vremena za pisanje... Morala sam pisat maturalni rad, al još nisam gotova...
Malo sam se i ulijenila...

Hm... Pitate se zašt ovako rano pišem post!?! Jao... Jutros me buraz u pol 7 probudio kako bi mi rekao da sumnja da ima MIŠA u sobi!!!
Ja poludilaaaaaaaaaaa... Mene odmah sve počelo svrbit, već razmišljam kako plazi po meni,... Bljakić!!! Iako je miš u njegovoj sobi!
I tako ja već od pol 7 sjedim za kompom, pročitala sam sve vijesti na tportalu, 24sata, indexu,...

No pustimo mi sad to... Vrijeme je da se posvetim svojoj prvotnoj inspiraciji zbog koje sam počela pisat ovaj post. A to su... (sad onaj tuš i bubnjevi i sve one gluposti)
CIPELE!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Baš sam si neki dan kupila nove šuze (koja glupa riječ!!!)... I razmišljam si kolko sam se promjenila što se mode tiče... Prije sam bila apsolutno PROTIV mrkva hlača, lakiranih cipela, tajica,... A sada!?! Sada sve to imam doma u ormaru. Hm... Čudno!

Iiiiiiiiiiiiiii... Da! Stalno bježim s teme... Ovaj...
Puno puta sam jaukala jer me noge bole subotom i jedva sam dolazila doma, al opet stojim pri tome da su ŠITKLE must-have subotom! Ne bih mogla ići van u tenisicama. Svaka čast curama koje mogu i koje misle da su tako dovoljno fensi.
Opet subota je poseban dan, svatko želi da ljudi baš njega primijete, svatko želi da ljudi njemu kažu kako je lijep,... ALI NITKO TO NE ŽELI PRIZNAT!!!
A fakat je najljepše vidit sređenu curu sa lijepim cipelama visokih potpetica!!! U subotu sam fakat imala osjećaj da svi gledaju, da se svima svida ono što imam na sebi, i kako moje tijelo izgleda. I nemojte mislit da sam bila gola!!!

Znam da u ovom postu zvučim jako površno i inače mi nije navika pisat ovakve postove, ali šta je je.

Vjerojatno će mnogi sad srat po svemu tome, al to sam ja...

- 08:02 - Komentari (13) - Isprintaj - #

0