<body> Mali mađioničar - raj u paklu.... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog layout

blog layout







blog layouts







THERE CAN BE MIRACLES
WHEN YOU BELIVE




Image Hosted by ImageShack.us

This World


Sometimes you hear in the latest news
children are abused,oh,no Lord
sometimes you find another war
sometimes you feel there's no shore
for the only boat we have.

Sometimes we need some place
where no one has to blame
for all we have to fear of
where no pollution has to live
where children begin to reign

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

Sometimes you feel another door
where the people have much more
to do for our earth

This is human factory
children's personality should be the
greatest faith of all
we don't need the Neverland
we just need to understand this world

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

No more tears, no more fears
no more trouble to anyone

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one



Blogići

Blog

Hanči :)

Pave wink

cerekAna cerek

Dankonaughty ;)

Čiki smokin

SUPERHUMAN

Maja B)

Avy

Hana lost nirvana greedy

Mare zujo

Kornyparty

Teich

Matea

Anjaeek

Doracool

Ira!! smijeh

DropaFaca


Ja sam malo derište....koje je u krizi identiteta...
adolescencija ubija i nitko me ne svaca...
jbg...
jedino sta znam da imam je ljubav...
i uvijek nesretna...
i onda sam u bedu...
jbg...
no volim i svoje prijatelje
koji ja mislim i mene vole....
i to me cini sretnom...

...................................

volim...
prijetelje...
sebe...
dobre,postene,iskrene,
otkacene...
dobru glazbu,glumu,knjige,
jesti...
piti koka kolu i jesti cedevita bombone...
uživati...
veseliti se...


....................................

ne volim...
lažove...
glupe ljude...koji se prave da sve znaju...
plakati...
.

zapravo jako malo stvari nevolim:)))))
.............................






moji najdrazi

hanica,mins,paulica,
ana,ivana,katka,jan i danko....
mema,ira,iva...
sara,kata,kika
zeko,pero,ozren,stefi
lea
i ostali koje nisam spomenula nemojte
se ljutit ovo je najuzi izbor
volim vas


Ana

Image Hosted by ImageShack.us







There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...


So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone

by: 3 doors down...
when i'm gone




Mali mađioničar
04.05.2008. - 17:54

Image Hosted by ImageShack.us


Zamisli da imas sesir. Onakav kakvog imaju samo madionicari.
Znatizeljna si? Mislis li da iz njega mozes izvuci ono sto ti treba za dalje?
Naravno da mozes. Izvuci bajku koju si prije samo sanjala. Izvuci njega ako zelis. Izvuci najsjajniji dijamant ili najbeskrajniju zvijezdu.. Izvuci osmijeh,on ce ti uvijek pomoci.
Izvuci konja s krilima na kojeg ces pasti ako uopce budes padala te opet poletjeti. Izvuci cvijet kojeg ces kasnije posaditi u zemlju.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Mislis li da mozes voziti zivot samo uzivajuci i samo uzimajuci ali ne i vracajuci istom mjerom?Ne.
Mislis li da se moze dogoditi da volis,a da ne uzimas dovoljno ljubavi? Da.

Ali to ne znaci da bi trebala odustati ili bozesacuvaj ne biti sretna. Vozeci zivot nailazis na rupe. Da bi dosao do zvijezda trebas proci trnje,zar ne?
Zasto onda padas u to ludo razmisljanje o prolaznosti kad nista nije proslo, sve je zapisano u knjizi tvog zivota.

Image Hosted by ImageShack.us


Izvuci tu knjigu iz sesira i prolistaj par stranica,pusti koju suzu,docekaj se na svog konja i poleti.

Image Hosted by ImageShack.us





Tako mora biti ,adri moja, mora!!!!


....jer mi smo mali mađioničari...



| 6 | Komentiraj | On/Off |