<body> raj u paklu.... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog layout

blog layout







blog layouts







THERE CAN BE MIRACLES
WHEN YOU BELIVE




Image Hosted by ImageShack.us

This World


Sometimes you hear in the latest news
children are abused,oh,no Lord
sometimes you find another war
sometimes you feel there's no shore
for the only boat we have.

Sometimes we need some place
where no one has to blame
for all we have to fear of
where no pollution has to live
where children begin to reign

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

Sometimes you feel another door
where the people have much more
to do for our earth

This is human factory
children's personality should be the
greatest faith of all
we don't need the Neverland
we just need to understand this world

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

No more tears, no more fears
no more trouble to anyone

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one



Blogići

Blog

Hanči :)

Pave wink

cerekAna cerek

Dankonaughty ;)

Čiki smokin

SUPERHUMAN

Maja B)

Avy

Hana lost nirvana greedy

Mare zujo

Kornyparty

Teich

Matea

Anjaeek

Doracool

Ira!! smijeh

DropaFaca


Ja sam malo derište....koje je u krizi identiteta...
adolescencija ubija i nitko me ne svaca...
jbg...
jedino sta znam da imam je ljubav...
i uvijek nesretna...
i onda sam u bedu...
jbg...
no volim i svoje prijatelje
koji ja mislim i mene vole....
i to me cini sretnom...

...................................

volim...
prijetelje...
sebe...
dobre,postene,iskrene,
otkacene...
dobru glazbu,glumu,knjige,
jesti...
piti koka kolu i jesti cedevita bombone...
uživati...
veseliti se...


....................................

ne volim...
lažove...
glupe ljude...koji se prave da sve znaju...
plakati...
.

zapravo jako malo stvari nevolim:)))))
.............................






moji najdrazi

hanica,mins,paulica,
ana,ivana,katka,jan i danko....
mema,ira,iva...
sara,kata,kika
zeko,pero,ozren,stefi
lea
i ostali koje nisam spomenula nemojte
se ljutit ovo je najuzi izbor
volim vas


Ana

Image Hosted by ImageShack.us







There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...


So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone

by: 3 doors down...
when i'm gone




22.11.2007. - 20:55

Ostavi svjetlo na putu kojim želiš poći,
pomozi mi kad snivam, sretan i nasmijan da mogu ti doći
Podigni ruke, u bijeli hram uspravno kreni
i reci tiho svima da ostat ćeš dijete među anđelima.
A ja?
Neka mi Bog otvori oči,
neka mi nebo pojača sluh
da čujem te i vidim
u svakom snu
A ti?
Neka ti Bog podari krila
neka ti nebo podari spas
da pjevaš, pjevaš svima
da zauvijek čuju tvoj glas
Ova te zemlja voli i čuva uspomene na dane kad si bio tu,
a dragi ljudi nose te ko vječnu ranu.
A ona?
Na jastuku leži. U nebo gleda,
sklapa ruke i suze skriva što nisi s njom dok letiš s anđelima




tu je pjesmu napiso toni cetinski za svog najboljeg prijatelja..brtaka Tošu :)
ja sam se rasplakala kada sam procitala pjesmu..fkt je pretuzna i puna osjecaja i ljubavi...

Dora Risteska misli da je njen tragično preminuli brat znao da će umrijeti mlad. Zaključila je to iz niza razgovora koje je vodila s Tošom Proeskim u mjesecima prije njegove pogibije.
- Mislim da je Toše predosjećao svoju smrt. Prije nekoliko mjeseci javila sam mu kako će lijep biti njegov kat u roditeljskoj kući, a on mi je samo rekao 'Raduj se, Cece, jer ćeš se ti useliti tu'. U jednoj je prilici pak došao na ručak u Kruševo, a svi su bili tamo osim tate. Toše ga je nazvao i rekao da dođe brzo jer će ga još malo gledati. Kazao mu je da će ga poslije moći vidjeti samo na slici. Nakon koncerta u Skoplju 5. listopada Toše, mama i ja vraćali smo se za Kruševo. On je bio zamišljen i ja sam ga pokušala oraspoložiti. Govorila sam mu da ga ljudi vole i kako je život divan, a on mi je odgovorio 'Pričate kako je život divan! I jest divan. Samo da potraje još malo' - ispričala je Dora Ristevski u svojoj potresnoj ispovijesti makedonskom Dnevniku.
Toše je poginuo ni dva tjedna nakon tog koncerta u Skoplju.


nemogu vjerovat...:(
i onda jos naletim na ovu sliku...


Image Hosted by ImageShack.us


fkt me to moze slomit...ne cisto i samo zbog tose, nego i zbog ostalih meni dragih koji su sada bebe medu andelima :'(

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Tonka
Image Hosted by ImageShack.us


:(((((((((

ajd pusa..bit ce skoro jedan sretni post to vam garantiram:)



| 5 | Komentiraj | On/Off |