<body> raj u paklu.... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog layout

blog layout







blog layouts







THERE CAN BE MIRACLES
WHEN YOU BELIVE




Image Hosted by ImageShack.us

This World


Sometimes you hear in the latest news
children are abused,oh,no Lord
sometimes you find another war
sometimes you feel there's no shore
for the only boat we have.

Sometimes we need some place
where no one has to blame
for all we have to fear of
where no pollution has to live
where children begin to reign

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

Sometimes you feel another door
where the people have much more
to do for our earth

This is human factory
children's personality should be the
greatest faith of all
we don't need the Neverland
we just need to understand this world

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

No more tears, no more fears
no more trouble to anyone

This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one



Blogići

Blog

Hanči :)

Pave wink

cerekAna cerek

Dankonaughty ;)

Čiki smokin

SUPERHUMAN

Maja B)

Avy

Hana lost nirvana greedy

Mare zujo

Kornyparty

Teich

Matea

Anjaeek

Doracool

Ira!! smijeh

DropaFaca


Ja sam malo derište....koje je u krizi identiteta...
adolescencija ubija i nitko me ne svaca...
jbg...
jedino sta znam da imam je ljubav...
i uvijek nesretna...
i onda sam u bedu...
jbg...
no volim i svoje prijatelje
koji ja mislim i mene vole....
i to me cini sretnom...

...................................

volim...
prijetelje...
sebe...
dobre,postene,iskrene,
otkacene...
dobru glazbu,glumu,knjige,
jesti...
piti koka kolu i jesti cedevita bombone...
uživati...
veseliti se...


....................................

ne volim...
lažove...
glupe ljude...koji se prave da sve znaju...
plakati...
.

zapravo jako malo stvari nevolim:)))))
.............................






moji najdrazi

hanica,mins,paulica,
ana,ivana,katka,jan i danko....
mema,ira,iva...
sara,kata,kika
zeko,pero,ozren,stefi
lea
i ostali koje nisam spomenula nemojte
se ljutit ovo je najuzi izbor
volim vas


Ana

Image Hosted by ImageShack.us







There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...


So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone

by: 3 doors down...
when i'm gone




29.05.2007. - 22:43

hocu napisati nesto suvislo i normalno. no stvarno nemogu. neda mi se pisat postove. skola me muci.
da me stara pusti u francusku moram proc sa tih glupih 4 nekak.
neznam..zadnje vrijeme sakupljam dobre ocjene. i to na srecu.
neda mi se uciti. ponasam se ko da me briga za ocjene i za skolu. no nije tako.. stislo me.

Image Hosted by ImageShack.us

previse mi se spava. i nis ne radim osim kaj spavam , jedem i gledam telku i idem u skolu. i vrijeme me ubija. al ovaj put ne proslost, nego buducnost. mislim proslost se ne zaboravlja. al buducnost, ne ona daleka nego ova bliska. za 3 tjedna nam je gotova skola. a meni kao da je to sve tek pocelo. ise. za 3 mjeseca cu biti vec 2 razred. 18.6 imam 16 godina. i to je puno. godine lete a ja nisam toga ni svjesna.

Image Hosted by ImageShack.us

imala sam opet predstavu kao i prije godinu dana.
istu predstavu u istom kazalistu.
neznam zasto al prije me se to vise dojmilo, a sa tom cu istom prestavom nastupati u francuskoj.
bit ce lijepo. naravno ako prodem sa 4. kako mama kaze da moram.

Image Hosted by ImageShack.us

razocarala sam se u neke osobe. i te ce iste osobe dobit batina. samo ih se morem docepat.
nene. nece dobt batine. no dobit ce takav pogled , pogled ce ih ubit.
i treba. ne kuzim kako to netko moze napraviti. ne kuzim. nemrem rec sta. al da je netko takva svinja. pa to jos nisam vidjela.
i to smo rjesili.

ja i prijateljstvo- super.
ljubav nije vrijedna spomena. jos malo pa cu biti razocarana u ljubav. vidim sta radi mojim prijateljima.
e ozbiljno kazem ovo. ljubav covjeka moze unistit. pokosit sve nade i ubit sve osjecaje pa cak i samu sebe.
sad vi mislite o tome. a ja idem nes drugo radit.
papa :* <3

za kraj cu stavit kornelijinu sliku.
jako ju volim makar se nepoznam bas najbolje. super je cura. korni, saljem ti pusu. :*


Image Hosted by ImageShack.us





| 8 | Komentiraj | On/Off |