subota, 05.02.2005.

gRiNch...

20.12.2004.

Stari mi je dobro, šeta po kući i po vani sa strganom rukom, na bolovanju je i ko neki špijun prati svaki moj pokret. Stalno gnjavi i zanovijeta, same old same old, samo što sada ima konstantan uvid u moje kretanje. Ma još bi ja to mogla i podnijeti da nisam ovakvog jadnog zdravstvenog stanja kakvog jesam. Počelo prije par dana samo sa začepljenim nosom koji je kapao, sada me pak malo boli grlo, kašljem, a šmrkam svakih 5sec, valjda mi se sinusi slijevaju il koji vrag, al koma je. Usne su mi sve ispucale, sva sam nikakva. Eto mog predbožićnog ugođaja!!! Još jedna sitnica ga je pokvarila, tata je danas kupio bor, ako ga mogu tako nazvati maleni grmić! Znam da bih trebala biti sretna i sa time, jer neki nemaju ni to, ali ja sam se navikla da svake godine imamo veliki bor okićen sjajnim kuglicama (pretprošle je bio skroz bijeli, pa smo dodali malo crvene prošle godine, a ove bi trebao biti crveni skroz). Uvijek kada bih ga vidjela kako stoji svijetleći se u dnevnoj sobi u meni bi zatitrao onaj mali, izgubljeni, djetinji predbožićni ugođaj. Možda ću zvučati kao malo dijete, ali JA HOĆU VELIKI BOR!

Reality check, nema velikog bora, još si bolesna, otići ćeš na sve kave sa dugo neviđenim frndovima, moraš obaviti još jedan ozbiljan razgovor sa drugom frendicom (bolesna sam, ne da mi se, nemam snage za to), dogovoriti se za Novu Godinu (izbori su Tvornica, Saloon, nešto treće…), pokupovati poklone za koje je trenutačan i raspoloživi budžet 0 kn, Badnjak ćeš provesti doma na večeri pa ćeš izaći van i zabaviti se (nadam se), jesti ćeš, piti čes, dobiti koju kilo, izludirati se za Silvestrovo, i onda se napokon vratiti normalnom životu i početi opet pošteno učiti bez prekida…



- 11:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #
• yes yes. boli kad tak padneš s oblaka na dupe:-) (freethinker 20.12.2004. 21:07)
• Imam iste simptome ko i ti :) toliko o tome :) Ja sam se falabogu rijesio shoopinga bozicnog prije 2 tjedna :) hihiihi... sad si me toliko nabrijala, da brijem da cu ja sutra ujutro ic kitit bor :)) Mi nemamo svake godine novi, jer samo protiv sjece (i jefitnije je) imamo umjetni bor.. looks real, ali ne mirisi kao pravi :( oh well... pozdravi tatu! :D (Story Of Angels 21.12.2004. 00:11)

- 00:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #