subota, 05.02.2005.

Šmrkavci, šmrcavci svuda oko nas!

17.11.2004.

Poslije jučerašnjeg posta otišla sam učit u knjižnicu (mislila sam da će biti mjesta), iznenadilo me što je bila gužva. Samo je jedno mjesto bilo slobodno nasuprot nekog gripoznog tipa (što sam skužila tek kad sam se sjela i lijepo smjestila). Počeo je šmrcati, disao je na usta (više uzdisao nego disao), razmak između nas silom prilika bio je nekih pola metra tako da sam morala udisati njegova smrdljiva bolesna isparavanja iz usta. Nekako sam se odmicala izbjegavala njegove smradove dok napokon nije otišao.
Cura do mene je otišla, a na njeno mjesto sjeo je neki tip koji je bio bolestan na više načina. Fluorescentnim markerom podcrtavao je cijele stranice, sve rečenice osim fusnota (OK neka uči kako mu drago al na mojem faksu takvo učenje baš i nije normalno), a šmrcao je non stop (u razmacima od 2 sekunde). Uvlačio je svoje baukače svakim udahom. Ne kužim kaj muškarci ne znaju za papirnate maramice, dođu samo 1 kn mogu barem toliko izdvojiti iz svog džepa makar samo da druge ne bi izludili svojim nazalnim zvukovima. Bilo mi je već svega dosta, smrdljivca sam već nekako pretrpjela, ali ovog nisam mogla. Ionako sam trebala ići na seminar. A tamo opet naletim na idiota, prava mala sveznalica, znao je sve odgovore, dopunjavao profesoru riječi i rečenice, čak ga je i ispravljao, nabacivao se latinskim izrekama… Joj kako me takvi tipovi nerviraju.
Došla sam doma, neprimjetno ušla u kuću i ponovno otišla van, da malo smirim živce od užasne atmosfere koja je vladala u kući. Ispucala sam se...:) Kada sam došla doma, stara opet sere da di sam tak kasno, da me cijeli dan nema, bla-bla-bla…
I sad sam opet tu na faksu idem učit, pa sa frendicom koja ima ispit na kavu (držim joj fige)…


- 09:30 - Komentari (12) - Isprintaj - #
• šmrkavce toleriram samo ako imaju ispod 2 godine, pa mislim koji tudum moraš bit da si ne znaš obrisat nos! (unspeakable 17.11.2004. 12:51)
• joj, nacionalna, 100%! jel da? uf, tamo sve vrvi takvim odvratnim tipovima koji se ne žele riješiti svojih bala, stenju, smrde, dišu! fuj! haha (ananga 17.11.2004. 13:22)
• :o) (Zadatak: Uspjeh! 17.11.2004. 18:28)
• ja bi mu reko nek si kupi maramice ili nek odhebe :))) (Story Of Angels 17.11.2004. 19:23)
• ja bi ga pitala da li treba možda maramicu i pružila mu ih, ne može odbiti. upalilo je više puta! (Zločesta 18.11.2004. 07:33)
• ne kontam kako neko ako je gripozan moze biti toliki papak pa doci siriti klice. p.s. zločesta - to pali - osim ako bas nije ljakse. (trinaesti 18.11.2004. 12:21)
• ponuditi mamarice. ak odbije, poslat ga van da si obriše nos s rukavom ak nema kaj drugo. seljoberi. (freethinker 18.11.2004. 17:57)
• Ja ga uvijek ispušem da me čuju na drugom kraju dvorane :-) (gargantua 18.11.2004. 23:12)
• ..lako za shmrkavce..kod mene na poslu jedan smrdljivi stari koji nece da se pere.A cesto se moram vozit s njim u autu.. To mi je nesh najgore..smrad i josh pushi ko turcin. I toliko smrdi da i mene zasmradi ma koliko god se namirisao i sve. Uzassssssssssss (njam njam 19.11.2004. 17:33)
• Btw.ova cura tu na slici(logo)..skroz preslatka!!Super blog! (njam njam 19.11.2004. 17:34)
• test (Dario 23.11.2004. 15:45)
• Gdje si nestala?? Vrati se, vrati se, vrati se... :-) (gargantua 25.11.2004. 18:22)

- 00:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #