subota, 05.02.2005.

Srednjoškolski dani kozmičkih božica sexa

05.11.2004.

mjesto radnje: učionica
vrijeme radnje: ljeto gospodnje 1999.
sudionici: kozmička božica sexa 2 (smještena u 2 redu do zida) i kozmička božica sexa 1 (dvije klupe iza nje)
radnja: dopisivanje u tekici

18.02.1999.

KBS2- pazi spiku: «Evo me dušo, donio me tračak, željan pičke ko slanine mačak»
O čemu da ti zborim o djevo bajna?
KBS1- o sranjima koja mi tište guzu!!!
KBS2- ideš u kantinosicu?
KBS1- da, ideš sa mnom, please!
KBS2- of course! Always! Love you! Kiss you! Hug you!
KBS1- ok sad sam već mokra.
KBS2- od znoja ili…?
KBS1- ha čuj…
KBS2- čujem…i mirišem
KBS1- papkavica jedna uopće ne smrduckam
KBS2-ma šalim se!!! Kaj fakat ne ideš na kaficu? Šmrc…
KBS1- ne da mi se sama ić doma, budemo išli drugi put. Sorry.
KBS2-OK, OK, OK, šmrc, šmrc, šmrc. Piši riši i ostalo na –ši
KBS1- briši, goni mi se uši, guši, puši, seri na iš


23.02.1999.

KBS1- CVIL,CVIL,CVIL
Šta se sve može raditi sa olovkom=olovka je tanka i uska, ovisno o veličini može ući na puno mjesta odnosno u puno rupa: e.g. : nosnu rupu-čeprkati, ušnu rupu-čačkati, usta-lizati,cuclati, grickati, oči-izbiti, ubosti.
Donja rupa s prednje strane iliti u žargonu u «picicu»=šta se sve tu da? Ublažavati strastveno žudnju u nedostatku nečeg boljeg i eventualno debljeg, polako ili brzo push and pull (sitnice ostavljamo individualnoj interpretaciji). To je to.
Donja rupa s stražnje strane u slučaju zatvora pročačkati i izvaditi.
KBS2- Kaj ti to iz vlastitog iskustva? U uho sam je jednom gurnula (svrbilo me), u oko nikad sebi, uvijek drugima, nosnice su mi preuske, a i ne želim pokušavati, tu i tamo mi zaluta u usta, za «dolje» je pregruba i, što je najvažnije, nije živa niti podražljiva, a probava mi je tak uredna i laka da ne može bit urednija i lakša.
KBS1- Vijest dana dogovoren seks sa misterom V. (2,3 puta) u petak navečer
KBS2- Ko se sexa? Nas dvije i V., ti i V., ja i V., V. i V.?
KBS1- ja i V.
KBS2- jebeš ga onda!


- 00:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #
• zanimljiva i veoma inspirativna prepiska!:)) (Lucy Fair 05.11.2004. 01:58)
• ah, budi drage uspomene.....:-)))))) (freethinker 05.11.2004. 10:46)

- 00:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #