subota, 05.02.2005.

ka bla...

25.10.2004.

Zašto se uopće trudim, sjedila, ležala, hodala po sobi, jednostavno nejde. Riječi lete ispred očiju, listam stranice, al uzalud, ništa nije ostalo, sav taj sadržaj nije ostavio nit najmanje traga u mojem mozgu. Za poludjet, ovo je valjda najgori ispit, došao u najgore vrijeme, period moje totalne nezainteresiranosti za faks. Sve me to jako nervira, al šta ja radim po pitanju toga, ne spavam po noći jer me muči grižnja savjest, radim plan u glavi kako ću se sutradan rano dići i učiti cijeli dan tako da se barem ubacim u taj tok, a ujutro druga priča. Prvo kavica, pa malo neta, pa onda malo učim do ručka, a poslije nema šanse, misli mi lutaju svugdje samo ne po prostranstvima Zakona o obveznim odnosima. Help me please! Znam da se moram više pošteno primiti posla, al ja to znam već jako dugo i odgađam svaki dan. E od sutra ću se baciti rukama i nogama na knjige, budem.

Kaj se ostalih stvari u mom životu tiče, sve se nekako sredilo preko noći, doslovce preko noći. Više nisam stranac među njima, zaružile smo, zabavile se, ispričale, nasmijale, napile, jedino se nismo naspavale. Jedan dio mog osjećaja nepripadanja potekao je iz moje skromne mašte potaknute mojim vlastitim nesigurnostima i manjku samopouzdanja, drugi dio proizašao iz naših razlika. Odnosi su sada sređeni, još se mogu malo ispolirati i riješiti neke stvari, ali glavno je da sam ja preskočila potok koji nas je dijelio.


- 17:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #
• drago mi je zbog tebe:-) (freethinker 26.10.2004. 00:00)
• to ti je normalno stanje kroz koje svi studenti prolaze (barem svi normalni :). nemoj se zderati, oprosti sebi i pocni iskoristavati dane koje imas jos pred sobom do ispita. sretno!!! (ananda 26.10.2004. 00:19)
• zakon slikica =) (elbereth 26.10.2004. 12:01)
• poznato ;) (unspeakable 26.10.2004. 16:05)

- 00:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #