subota, 05.02.2005.

Onako, usput...

07.10.2004.

1.Prala sam si majicu na ruke i kad na njoj etiketa, ušivena uz rub majice, sastojala se od 4 dijela, napisali su cijeli manifest na njoj. A nije ta majica jedina sa tako velikom etiketom, najbolji su mi oni maleni ljetni topići, na kojima je prišivena etiketa veća od njih samih.
2.Kako mi neke male stvari mogu uljepšati dan, kako sitnice pokazuju koliko ste voljeni. Negdje oko podne zazvoni moj telefon, javim se, a sa druge strane moj tata govori brzo upali radio. Zaželio mi je pjesmu od Pogues-a Summer in Siam , ostavio je i poruku ali je nisu pročitali, rekao mi je da je išla nekako ovako- za svoju mladu vozačicu koja vozi samo unaprijed, a nikako u rikverc…s time dolazimo do
3.Vozim se skoro svaki dan, da se malo naučim na svom autu, što je totalno drugačiji od onoga na kojem sam učila, a vožnja u rikverc mi nejde da si oči skopam.
4.Vezano uz moje polaganje vozačkog-Zašto nas uče vozit na najnovijim autima, na kojima je jako lako, kada polovina ljudi nema takve aute doma, bilo bi možda bolje naučit u auto-školi vozit na nekom starijem, jer kad naučiš krntiju kontrolirat u prometu lako ćeš se naviknuti na neku novu mašinu.
5.Buraz mi je donio brdo filmova, uh što uživam….
6.Krenula sam jučer na jogu, danas me bole leđa koma. Skužila sam da mi vrat stradava od stalnog gledanja u knjigu i komp. Barem ću s jogom malo usporit proces propadanja mojih mišića, i spriječiti buduće tegobe sa vratom i leđima.
7.Odlučila sam smršaviti, malo, pa sam se odlučila na neku svoju dijetu koja i nije dijeta već zdrava prehrana. Tako da sam odbacila slatko, kruh, grickalice, majonezu, ketchup, salame, večere…a ubacila voće i povrće u većim količinama, meso pečeno bez ulja, kuhano i tako, čušpajze bez zafrika, što se svodi na kuhano povrće…
8.Facu sam si uništila. Nakon što sam za vikend popila malo vina faca mi je preko noći buknula. Nije meni dao vrag mira pa sam išla kopat po brdu na čelu i bradi, tak da sad imam kratere. Za poludjet…
9.Ošišala sam se danas. Imam kratku kosu i sada je puštam, ovaj period nit kratke nit duge, neka blesava dužina nit do uha mi je najgora, nemrem ništa s njom, uspjela sam s frizerkom nešto napravit, OK je…
10.A prikazice u salonu, ma život mi se zgadio. Jedna je došla u crnim hlačama do malo iznad gležnja, duga kosica sa šiškicama, naravno plavi pramenovi raznih nijansi, sva nakinđurena nekim umjetnim perlama, a na nogama klaunske cipele-niske kričavo zelene balerinke sa crvenim, plavim, žutim, crnim cvjetićima, ta mješavima boja probola mi je oči. Druge nisu bile niš bolje ali barem nisu imale takve cipelice. Ma kako mi ide na živce kada se za fucking šišanje, i to tu u mom malenom gradu, sa kojeg ćeš ionako doć pun dlaka u i po majici, središ ko da ideš nekam van. Nejdu mi u glavu te šminkerice. Svaki put kada stupe nogom kroz svoja kućna vrata moraju biti full našminkane i sređene, pa šta nemaju pametnijeg posla nego at vremena stajat pred ogledalom, ravnat kosu, stavljat puder, maskaru, sjenilo, sjajilo, parfeme, mazat nokte…. Ma uostalom kaj se ja zamaram sa time???
11. Pogledajte sliku i znat ćete što mi fali!!!:)



- 16:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #
• Ni vrag da ti je do iscrtanog tijela i napumpanih mišiča a 0 bodova u glavi? :D he,he... ;) a da se nađeš negdje između??? Što se tiče vožnje u natrag, neki to imaju u sebi, neki ne... nemoj se forsirat... Vjerojatno ti zato neke druga svati idu od ruke. (peglanje, pranje prozora) hahahah :)))) (salim se) :))) Nisam se dugo javljao nit sam dugo pisao jer sam bio bolestan i poceo sam radit i tako... :) pa se nadam de se sad opet cujemo...a? :D uzivaj :)) (Angel (a.k.a Amor E Morte 07.10.2004. 20:47)
• Pa nije mi do napumpanih mišića, ma niti do mišića, već samo do :D... A ide mi od ruke kuhanje, pospremanje, pranje suđa, veša...samo me nemojte tražit vješat veš jer to mrzim (Erato 07.10.2004. 22:17)
• a fali ti vjezbanje jel? :) (melted 08.10.2004. 14:02)

- 00:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #