subota, 05.02.2005.

Voajerizam iliti Big Brother

01.10.2004.

Prvi put sam danas pogledala u cijelosti taj reality show, na nagovor buraza koji mi je priopćio 4 ključne riječi: cuga, žvaljekanje, skidanje, riganje, ovo posljednje nije bilo prikazano, ali se dogodilo po dvorištu i krevetima. Prvi put da sam na našoj televiziji vidjela upozorenje da neke snimke nisu prikladne za mlađu djecu, znaju na RTLu kako se ograditi od mogućih optužbi za kvarenje naše mladeži. Svaka čast toj grupici ljudi koji su stalno pod budnim okom kamera, ja ne bih mogla tako. Možemo vidjeti svaki njihov pokret, čuti svaku riječ, vidjeti ih u svakakvim izdanjima. A zašto ih gledamo? Zato jer se u svima nama krije, iza nekog kutka našeg mozga, maleni voajer, koji jako voli zabadati nos u tuđe živote. Da ga nema ne bi svi ti reality showovi bili toliko gledani diljem svijeta.

Sada sa nestrpljenjem čekam sutrašnje reakcije javnih medija na taj show, jer mislim da je današnja snimka bila hm?, uostalom sigurno ste je gledali, znate kakva je bila. Baš me zanima da li će se javiti netko iz Crkve i iznijeti svoje uvaženo mišljenje o događajima u toj kući. Sigurno im nije po volji što se ti mladići i djevojke na televiziji skidaju, pokazuju grudi, cure se ljube sa curama, piju, puše i prostače… Hm, bit ću malo razočarana ako ništa ne kažu, samo zato jer bi me njihovi komentari toliko razgnjevili i dali mi poticaja da budem još malo liberalnija.

A šta ja mislim o svima njima, ako vas zanima moje mišljenje? Ne znam im točno niti imena. Na k… mi ide ona najstarija ženska koja se upucava Ozrenu ma koja je to kokoš, još joj i druge trebe govore kao -joj on ti ne može odoljeti pa ti stalno spominje svoju curu kako bi se ti povukla tako da ne bi on pao u napast, ma halo kaj ne kuži treba da su to tipične ženske spike sam da joj bude bolje nakon poraza, al tko zna vidjet ćemo. Krešo, valjda, onaj s crnom kosom, talijankom, on mi je fora. Alen, ovom kojem je bio rođendan, svaka mu čast kad je skinuo gaće i naturio si malog među noge, simpaticus. Ona obrijana koja se ljubakala danas, Sanja, sviđa mi se kad je žena jaka i samopouzdana, ali mi se ona čini ipak malo preagresivna. Egle, e pa curo žao mi te je, nemre se uklopit da me ubiješ, a koje gaće ima, one bijele uf…pa na televiziji si daj si neke bar u boji uzmi ak već ne nosiš bokserice il tange…Onaj dugokosi stetovirani, Saša, Bjelovaračanin je pa je OK, sviđaju mi se tetovaže. A onaj mali freak plavi, kaj ga Beckham zovu, ma goni mi se šminkeru jadni, s žgoljavim nogicama, ne bih ga ni štapom. Druge nisam baš pretjetrano opazila pa ne bih znala o njima ništa.


- 22:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #
• nisi niš rekla za Marinu, malu koja je pokazala sise.:) (ronin 01.10.2004. 11:47)
• lol :) (^EniGmA^ 02.10.2004. 20:10)

- 00:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #