subota, 05.02.2005.

Freak

23.09.2004.

Nisam mislila da ću u mom gradu naići na takvog freaka. Sjedila sam sa frendicom na kavi i ugodno čavrljala kada je upao u birc i sjeo stol do nas (naravno u društvu još jednog freaka i jednog ekscentrika (koji je zapravo jako dobar i drag)) i počeo blebetati brzinom od 100 riječi u sekundi. Od toga kako nas je vidio u bircu ranije, kako me je sreo na maratonu Gospodara Prstenova, kako mu je taj film dosadan (hello pa čovjek nije normalan, još je srao i po knjizi- uvreda za mene), kako mu je mjehur puknuo kada je gledao treći dio, kako je uživao dok je došao na WC???, kako je on ovdje nov…..Raspričao se on ko da smo si najbolji frendovi, a mi ga prvi put vidjele. Bio je totalno smiješan, sa naočalama na uzici, šuljom u hlačama, i glupavim smiješkom, počeo je čak i konobaricu gnjaviti sa svojim «cool» spikama. Naravno više nisam s frendicom mogla razglabati o svakodnevnim temama jer je bio preglasan i stalno blejao kako bi se ubacio u razgovor. Čak su i ova druga dvojca umirala od smijeha njegovim neuspjelim pokušajima za nekom normalnom komunikacijom. Tak da sam smo se digle i otišla…Barem sam se nasmijala.


- 22:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #
• Pacijenti svuda oko nas :) imam i ja sličnih iskustava - al kad mi neko počne pljuvati po Tolkinu - ubio bih ga! (melted 24.09.2004. 12:30)

- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #