subota, 05.02.2005.

16.09.2004.

Danas je savršeni dan za Dido, kako mi paše ta muzika na ovakav tmuran dan. Šta ja radim tako rano budna? Ne, ne učim već sam išla vadit krv. Pikali su me, uzeli moju toplu životnu tekućinu i dali malu vaticu da zaustavim krvarenje, a ja ko i svaki put maknem vaticu prebrzo i zmažem si bijelu majicu. Sad sam je ribala, al ostao je još slabo vidljivi flek. Kako da to skinem? Pijem kavu, jedem neko lisnato s višnjama i jednom rukom pišem blog.
Jučer sam se nasmijala burazu, dok smo gledali neku melodramu na RTLu, ne znam zašto smo je trpili do kraja, al neka. Uglavnom moj je braco izjavio kako bi on bolji film napravio o posljedicama dvije kune. Glavni lik filma bile bi dvije kune za koje bi on kupio kaugume, koje bi ispljunuo na pod, pa bi na njih stao pas kojemu bi se zaljepile na capu, pa bi se na tu kaugumu na capi zalijepilo 100kn, pa bi moj braco ganjo tog pasa, a pas bi naletio na bijesnu lisicu koja bi ga ugrizla, pa bi moj braco od progonitelja postao gonjeni. Znam da sada to nije smiješno ali ja sam se jučer trgala na način na koji je to moj braco ispričao. Nije bitno! Svima dobro jutro!!!


- 08:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #
• sa malo vizualizacije vrlo je smijesno! hvala za dobro jutro i sto manje flekica na majici (isilloth 16.09.2004. 09:49)
• mašta radi svašta i to je čista istina. ljudi koji rade tv program očito imaju opak deficit mašte. ali zato su tu svi oni drugi ljudi oko tebe koji imaju mašte...ajmo napravit neš maštovito do bola ovaj vikend, aj pliz pliz, priti pliiiiiiiiiz............? ne mora uključivat ekstremne sportove (a i nije da sam u formi sad za to:-)...think of sth!:-) (tiniwiel 17.09.2004. 01:05)
• haahahhah :) meni je smnijesno :) zamislim si samo jos frajera koji se lati kao edward norton dok to prica :))) he,he... ;) (Amor E Morte 18.09.2004. 13:48)

- 00:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #