subota, 05.02.2005.

borba...

14.09.2004.

Jučer navečer vodila sam jedan mali rat sa stršljenom koji je uletio u moju kupaonu. Lamatala sam ručnikom dok ga nisam napucala kroz prozor natrag van. Stvarno je naporan, svako večer ulazi u kupaonu čim netko upali svjetlo.
Već nekoliko dana moje se tijelo bori sa nekom virozom, sa temperaturom 37,3 koja me ubija, pobjeda je blizu.
Kao klinka tukla sam se burazom.
Kao malo veća borila sam se sa roditeljima za svoje «pravo izlaska» i ostale slobode.
Onda sam se borila da upadnem na faks, sada nastavljam tu mukotrpnu borbu da ga završim.
Jednog dana u ringu ću se boksati sa ostalim kandidatima da dobijem neki posao.
Kada se udam vodit ću bitke za svoju djecu, za njihovu sreću. Možda ću čak pobjeđivati ratove sa mužem ako će ih biti.
Vodit ću, kao što i sada vodim, kao što sam i prije vodila, tisuće malih borbi svakoga dana i tko mi onda može reći da borba nije bit našeg života.


- 09:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #
• a izmedju borbi- da li ces si dozvoliti predah, hoces se starati o ostrici maca, koji ce ti biti najblizi? Da li ces znati koju je bitku potrebno izgubiti? (isilloth 14.09.2004. 10:30)
• ja bih dodao da je život jedan veliki rat za ostvarivanje prava, a sastoji se od malih ili većih bitaka koje dobivaš ili gubiš, glavno da glavu ne izgubiš. no predah svakako za druženje i pisanje bloga!!! (ronin 14.09.2004. 11:07)
• pij puno čajeva !!! (ronin 14.09.2004. 11:08)
• prvi put sam na tvom blogu,i jako mi se sviđa...odlično pišeš... (tea 14.09.2004. 22:18)
• upravo vodim jednu od borbi :)) (slučajna prolaznica 15.09.2004. 07:57)

- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #