petak, 04.02.2005.

pripreme

23.08.2004.

Izašla sam na balkon I vrisnula onako u sebi, stakla su se razbila, zidovi pali, ja se oslobodila “ljeta”. Gotovo je sa mojim jadnim duhovnim stanjem, vrijeme je da poletim, da se probudim. Kako bih krenula u novi dio mog života odnosno kako bih se vratila na put mog normalnog života morala sam sve pospremiti, morala sam sakriti sve tragove ljenčarenja. Generalka, pobacala sam brdo papira, olovaka, raznoraznog smeća, sitnica koji sam iz nekog razloga čuvala (kao što su ulaznice za kino, karte za bus…), pomela, pobrisala prašinu, izvadila knjige, pripremila zakone, napravila popis onoga što nedostaje. Potom sam nahranila sve od buraza i mame (sprčkala sam neko meso i krumpir u rolu i neki saft), mačke, susjedovih kanarinaca koji su kod nas na čuvanju do kornjača maminog bratića koji je na moru. Hm nisam ništa učila, ali pripremila sam sve i osjećam se super. Prilikom tih priprema naišla sam na neke papire koje sam skinula s neta o Markizu de Sadeu, o njemu ću malo kasnije.
Frendica sa kojom sam raspravljala o politici totalno me isključila. Da je neko drugo vrijeme više bi mi stalo, ali da budem iskrena sada mi se uopće ne provodi vrijeme s njom, pa sam sa te strane, ako je ona skužila taj moj stav jučer na kavi, ja kriva za dotični zid odnosno ja sam pored njenog sagradila i svoj zidić.
Tiniwiel je OK. Operacija je prošla dobro, sada se odmara i oporavlja, boli je ali je nadrogirana i negdje lebdi u onoj bolničkoj sobi (sve informacije dobih od njenog buraza, nisam nju željela gnjaviti).


Iggy Pop The Passenger
I am the passenger
And I ride and I ride
I ride through the city’s backside
I see the stars come out of the sky
Yeah, they’re bright in a hollow sky
You know it looks so good tonight
I am the passenger
I stay under glass
I look through my window so bright
I see the stars come out tonight
I see the bright and hollow sky
Over the city’s a rip in the sky
And everything looks good tonight
Singin’ la la la la la-la-la la
La la la la la-la-la la
La la la la la-la-la la la-la

- 19:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #
• genijalan pjesma... (kupus 23.08.2004. 19:59)
• genijalan potez. fly! (zagyrun 23.08.2004. 20:00)
• pozdravi bolesnicu :) (Megi 24.08.2004. 12:13)
• Dragi markiz pod slikom Davida, koja me podsjeca na Montyja Pythona. Lijepo te je citati. (isilloth 24.08.2004. 15:33)

- 23:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #