petak, 04.02.2005.

02.08.2004.

Gospodar prstenova, Prstenova družina, evo sada sam ga pogledala po 7 put (mislim, il čak osmi), freak sam znam, čak me doma jako čudno gledaju, al ja si ne mogu pomoći. Buraz mi veli da bi trebala kod psihijatra jer sam totalno luda za filmom i knjigom, on ne razumije da je meni taj film najbolji psihijatar.
Svaki put se rasplačem, nasmijem, naježim, nadivim, prepustim, otvorim, oslobodim, kao da je prvi put. Katarza!!! Život je ponovno lijep! Postajem ptica na krilima vjetra, oslobođena od briga lebdim prostranstvima Međuzemlja. Svaka stanica u mome tijelu se probudi, ja ustajem iz mrtvih, srce ponovno kuca, budi se nada na koju sam zaboravila, vraća se vjera u prave ljudske vrijednosti, prijateljstvo, srčanost, hrabrost, ljubav, iskrenost, svi dijelovi slagalice mog duševnog bića su ponovno na svom mjestu, sve se posloži i ja sam opet JA. Okrećem se prema svijetu i govorim: evo me tu sam unatoč brigama, strahovima, boli i patnjama, ja ne posustajem, ništa me neće slomiti, jaka sam, ne dam se zgaziti.


- 00:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #
• ako te utješi...ima nas freakova još :) (Megi 02.08.2004. 15:22)
• I još. Živim za LOTR! Ne samo film, knjiga rocks too! (jednorog 02.08.2004. 21:27)
• zavidim ti jer nemam vremena prepustiti se svemu tome opet iznova...više ne brojim koji put:-) obećaješm da ćeš nadoknaditi to sa mnom? p.s. vidim da si se prebacila na drugog momka....pa kaj sam ja od početka govorila?! :-) (tiniwiel 03.08.2004. 20:49)
• ovaj ili onaj momak, pih... ja glasam za viteza:-D kojeg? pih... samo je jedan;-P (colorblind 04.08.2004. 01:25)
• 6 puta:) (zagyrun 05.08.2004. 14:01)
• osobno sam sve sijelove pogledao najmanje 3 puta. još te stignem sustići. no film pobuđuje i sve ovo što si bila rekla, nadahnjuje. odnedavno je poznato kako film kao film liječi i duše. (ronin 06.08.2004. 14:24)


- 23:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #