petak, 04.02.2005.

Brain hotel…

29.07.2004.

Šta reći, baš kada uspijem nekog izbiti iz glave (riječ je o «prijatelju koji me bio poljubio prije nekog vremena i nije se poslije javio) on se uspije kao neki nametnik ponovno vratiti tražeći svoje mjesto u mojim mislima. I evo dobio ga je, zahvaljujući jednoj ženskastoj, ljubavnoj, pomalo žalosnoj poruci kojom je pokazao da mu je stalo. A dali je to zaista i mislio? Baš sam sucker! Naravno da nije, nije se htio javiti na telefon (iz neugode zbog poruke?).Kao da je osjetio na kilometre kako je njegovo mjesto u mojoj glavi uzurpirao netko drugi, malo pomalo izbacio ga je iz predsjedničkog apartmana na zadnjem katu Hotela Mozak. I eto brže bolje mog prijatelja nazad, tražeći opet boravišnu dozvolu, ispričavajući se što je bio odsutan (mislim da je bio na plaži s nekom drugom). Smjestila sam ga u sobu na predzadnjem katu, ali što je dan tekao to se on stepenicama penjao prema predsjedničkom. Uzurpatora sam čuvši da on nije zainteresiran izbacila iz apartmana nedavši mu ni vremena da se spremi, tako da je ostavio još nekoliko stvari. Moj prijatelj je počeo skakati od sreće, al neće ići. Nije se javio, nije potvrdio rezervaciju apartmana, na vrata mog predsjedničkog apartmana stavila sam natpis access denied. Moj prijatelj se vratio u sobu, samo zahvaljujući mojoj pretjeranoj naivnosti. Hm ako se danas ne javi i potvrdi dolazak i boravak ima da leti iz mog hotela zauvijek. A što ću sa uzurpatorom? Zvala me frendica pa mi veli kako ipak ima neke minimalne šanse za njegov interes potvrđujući takvu izjavu solidnim dokazima. Tako da sam uzurpatora smjestila u prizemlje, dala mu lijepi apartman i preporuku neka pričeka, da ima šanse za promaknuće u bolji smještaj.

Zapravo moj hotel Mozak radi jako dobro, fino zarađuje jer se gosti uvijek mijenjaju, a postoje i neki stalni, imam posebno krilo za obitelji i rodbinu, posebno krilo za prijatelje koji su tamo stalni gosti sa nekim jako rijetkim izmjenama, ostali dio hotele sačinjavaju sobe i apartmani ispunjeni znancima koji dolaze preko vikenda, bivšim dečkima i ljubavnicima koji imaju stalnu sobu u koju samo ponekad svrate, te predmetima mog zanimanja koji se mijenjaju nestalnom brzinom ovisno da li sam ja gost njihovog hotela. U podrumu se nalazi dark chamber opremljen najnovijim spravama za mučenje, trenutačno je taj dio hotela prazan.

REKLAMA: Hotel Mozak smješten u mojoj glavi, okružen zelenim, prostranim vrtovima i šumama, nudi vam rekreacijski centar, solarij, sounu, vrhunske kozmetičare, frizere i masažere. U predvorju se nalaze butici najboljih dizajnera, koji će vas uljepšati i dati vam osobine koje inače nemate. Možete se ugodno opustiti i rekreirati na našim teniskim i golf terenima, nabildati u debildani, otplivati u tirkiznom moru. Noćni izlasci nisu mi strani, Hotel vam nudi noćne barove, striptiz, karaoke show, besplatan pristup na Internet, romantične večere pod zvjezdanim nebom uz neku ugodnu muziku po vašoj želji i najfiniju hranu.
Moje ugodno osoblje ispunit će vam svaku želju, potrudit će se da vam boravak bude ugodan kako bi nam došli opet.
Zbog velike konkurencije boravak je besplatan, jedino se plaća poštivanjem dolje navedenih pravila.
Pravila su: fino ponašanje, pristojnost, bez omalovažavanja, uvreda, nanošenja bilo kakve boli, i ostala ponašanja koja bi mogla dovesti do kratkotrajnih ili dugotrajnih psihičkih poremećaja, ozljeda ili ožiljaka.
Strogo je zabranjeno slamanje srca.
(Ukoliko prekršite neka od gore navedenih pravila bit ćete kažnjeni boravkom u podrumu gdje ću vas povremeno izmučiti, ovisno o prekršaju.)


- 15:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #
• joj kako si ovo lijepo napisala,odlično je :)) (slučajna prolaznica 29.07.2004. 15:25)
• dobar blog, super textovi, zakon slika (Dali?) :))) (Megi 30.07.2004. 08:08)
• mi lajk it :) (Petr@ 31.07.2004. 21:21)
• :-))))))) (tiniwiel 31.07.2004. 22:57)
• haha, mraaaak! sad cu se smijuljit cijeli dan radeci razmjestaj gostiju po vl. brain/apartmanima, haha ;-P (colorblind 01.08.2004. 14:20)
• nisam li vec komentirao ovaj post? u svakom slucaju: pises kao da slikas kistom. keep it up (zagyrun 06.08.2004. 13:11)

- 23:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #