petak, 04.02.2005.

trigger of memories

27.07.2004.

Evo baš sam pogledala Gremline na TVu, vratiše me u djetinjstvo. Sada uopće ne snimaju tako dobre filmove ili se to meni čini zato jer oni nemaju tako veliko značenje za mene. Ovaj me film vrati u doba igranja skrivača, kauboja i indijanaca, lovice i drugih dječjih igara, u doba kada sam imala stalno razderana koljena, kada sam se verala po brezi ispred kuće, kada nisam sjedila za kompjuterom već trčkarala po šumi i dvorištu, kada mi se osmjeh nije skidao sa lica, kada sam još voljela provoditi cijele dane sa starcima, kada sam čagala sa bakom u kuhinji, brata grizla za guzicu dok je on na meni trenirao kung-fu potaknut Bruce Leeom, kada sam radila još milijun i jednu stvar koje rade djeca (između ostalog kada sam još bila plavuša).

Možda je baš vrijednost tog filma u njegovoj sposobnosti da mi potakne sjećanja, da mi ne da zaboraviti da sam bila mala curica koja je vragu iz torbe ispala, da sačuva dijete u meni zauvijek.

- 00:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #
• Da ja sam ih isto gledao...Bili su mi fora i jos uvijek su...Gizmo je faca :D (.:Virtual:. 27.07.2004. 01:16)
• Sve stvari koje su vezane uz djetinjstvo bude lijepe uspomene i nama su uvijek zanimljive i važne. Ove novotarije će nam biti zanimljive za 30 godina kad ih se prisjetimo. (mnozitelj 28.07.2004. 14:46)

- 23:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #