Opis bloga

to ćemo tek vidjeti


Image Hosted by ImageShack.us








gdje se nalazim?

možete me pokušati pronaći na
neniizbajke@gmail.com






"... ako je to taj život
zvaničan, jedini, stvaran
moram priznati
da nisam nimalo očaran

ako je to to bijelo,
ja bih se ponovno drznuo
navlačeći i dalje
svoje večernje crno

ako je to taj kralj,
zar je moj izbor čudan?
radije sam Rigoleto,
čuvena dvorska luda

ako su to ti ljudi
o kojima se toliko dobra zna
moram iskreno reći
da nisu bog zna šta

ako smo to ti mi
što smo se na proslavi našli
bolje da smo nestajali,
da nismo rasli

ako si to ta ti
koju sam ljubio najviše na svijetu
onda ću kao Bethoven
poderati posvetu ..."





Image Hosted by ImageShack.us





"Život nije ravan i jednostavan hodnik,
po kojem neometano i slobodno putujemo,
već je to labirint pun prolaza,
među kojima, izgubljeni i zbunjeni,
moramo naći svoj put,
svako toliko gubeći se u slijepim ulicama.

Ali uvijek, ako vjerujemo u sebe,
otvore nam se neka vrata,
možda ne baš ona na koja
smo sami pomislili,
već ona koja će se na koncu
pokazati kao prava."

A.J. Cronin





Image Hosted by ImageShack.us




ZIMZELENE STARINE
J. Jurjević

"Svakoj zdravoj misli prethodi neka nezdrava situacija, bilo u duši, bilo izvan nje. Pouke se vuku iz vrtloga, pravila niču iz pogrešaka, nered rađa ideje, a istina se rodila u zabludi."

"Misli su sitne kapljice kiše iz teške duševne naoblake i grmljavine."

"Uzrok svih loših ljudskih odnosa, nesporazuma i sukoba leži u tome što svi mislimo da smo ono što nismo."





Image Hosted by ImageShack.us





"... nema me više
u tvojim molitvama
više me putem ne prate
a noć mi prijeti
ponoć i pusta tama
kad me se samo dohvate

više me ne voliš
kad se vraćam nisi budna
ne goriš
gasne naša zvijezda čudna
lažna srebrna stvar

daleko putujem
vjetar nosi neke rime
kupujem
pristaju uz tvoje ime
dva tri stiha na dan

ne slušam više
što šapućeš dok snivaš
plaši me koga spominješ
i sve si dalje
a sve mi bliža bivaš
kao da opet počinje

ali me ne voliš
to se uvijek drugom desi
govoriš
ali više ne znam gdje si
da li netko to zna

šta sam uradio
kako tužna humoreska
gradio ispod gradova od pijeska
dubok bezdan bez dna ..."





credits
murderscene
xxxx
Dođi veljačo što prije!!!!
utorak, 24.01.2012.
Uh, nek' već jednom prođe taj siječanj! Trebam malo mira, malo odmora, malo opuštanja.

Dosta mi je i veselja, i pjesme, i plesa, i putovanja, i bolnice, i strahova, i operacije i ovog šugavog zdravstvenog sustava, koji čovjeka operiranog pred deset dana, trenutno osuđenog na štake i tuđu pomoć, šalje četiri dana ranije kući, jer je gužva, a ne zato što je vrijeme da ide kući, a na rehabilitaciju mora čekati tri tjedna, umjesto da ga ravno iz bolnice pošalju u toplice, jer su prva tri tjedna najvažnija za uspješan oporavak!

I dosta mi je više poplava u ovom stanu! Zašto svake dvije godine moram iz vlastite kupaonice čistiti tuđe smeće iz odvoda, prati natopljene parkete u hodniku i spavaćoj sobi i čekati da se nakon par dana počnu nadizati i stvarati brda i planine?
Zašto ja u stvari uredno svaki mjesec platim ne mali iznos zajedničke pričuve?


| 19:09 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |