26.10.2007., petak

Bosanski menu


24.10.2007., srijeda

PITAJTE LASTANA

Ovo se nekad NIJE moglo pročitati u Modroj Lasti !!!!
OK , BRAVO , TEEN i slični :

Masturbiram jastukom mogu li ostati u drugom stanju?

Sa deckom sam stupila u intimne odnose prije godinu dana i stalno koristim
pilulu. Prije mjesec dana, na fakultetu sam upoznala momka s kojim sam takodjer
stupila u intimne odnose. Moje je pitanje da li moram uzimati jos jednu
pilulu, jednu za decka, a drugu za kolegu sa faksa?

J*bala sam se s djedom, da li sam normalna!

Imam 15 godina i namjeravam stupiti u intimni odnos sa svojim momkom, ali me
uzasno strah da ne ostanem trudna. Mislim, da ostanem trudna to bi bila
tragedija jer je momak jako siromasan, a mama mi daje dnevno samo 10 kuna za
kavu i kad bi skupljala za abortus trebalo bi mi 5 godina, a trudnoca traje
samo 9 mjeseci. sto da radim?

Imam 16 god, spavala sam nedavno s deckom i cula sam da do 18 god himen ti
ponovno naraste . koliko mu vremena treba?

Spavam s 2 decka, da li ovaj prvi dok spavam s njim moze skuziti da sam ga
prevarila?

Imam 13 god i pokazujem pi**u deckima u wc i jako mi je neugodno jer imam
veliki crveni prist tamo dole kako da se rijesim prista???

Prijateljica mi je rekla da ako se istusiram nakon sexa necu ostati trudna .
jel to istina ?

Vise mi je tipova sa partya reklo da ako jedem bombone (ectasy) da ne mogu
zatrudniti, pa sam dala da svsavaju u mene. Sada sam trudna - da li to znaci
da su lagali, ili nisam konzumirala dovoljno tableta?

Imam redovan seks sa deckom bez kondoma. Primetila sam da mi rastu grudi,
stomak mi se uvecao a menstruacija mi kasni cetiri meseca. Da li to znaci da
sam mozda trudna?

Imam devojku, ali povremeno jednom prijatelju pusim *****. Da li sam
homoseksualac? (Odgovor: Ne, ti si biseksualac)

Star sam 15 i po godina i imam vec neko vrijeme curu. J*bali jos nismo, ali
to nije problem. Imam starijeg brata, ima 21 godinu, koji mi je pokazao kako
se d*ka. Tada sam bio star 12 godina. Sada svaki dan skupa d*kamo, pa
pusimo. A brat bi volio i j*bati se samnom. Ali meni je to gadno i radije bi
i sa curom j*bao. Je li to pogresno sto radimo? Zbog toga jos ne znaci da
sam p*der, ili? Hoce li me cura "ubiti" ako joj kazem? Ful hvala

Spavala sam s deckovim bratom, da li se to smatra varanjem?

Imam 16 godina i imam decka s kojim imam intimne odnose. Muci me ,,to on
voli da mi gura grlic boce tamo dolje. Moje pitanje je da li mi je decko
alkoholicar.


22.10.2007., ponedjeljak

Ponedjeljak blues

Ponedjeljak , ponedjeljak ,
voda klizi niz prozor
mog automobila .
Sivo , sivo ,
ljigavo ,
radno jutro .
Ponedjeljak , ponedjeljak ,
nema kune za kavu ,
pljuge na izmaku .
Ponedjeljak , ponedjeljak ,
ko ga smislio
u rakiji se utopio .


18.10.2007., četvrtak

101 dalmatiner

Čuo sam danas da imamo sto i jednu registriranu stranku .
Ko 101 dalmatiner .
Sad nam samo treba Cruela de Vil da ih dovede u red .
A ta me vraški podsječa na Carlu del Ponte .
Ide naših sto i jedna stranka na izbore .
I nek neko veli da ne zna za kog bi glasal .
To je isto ko i ovaj blog .
Ima nas ko pasa .
I ne znaš kog bi čital .
I uvijek čitaš jedne te iste , a za ostale ni ne znaš koliko su dobri .
Tak je i sa strankama .
Njih šest-sedam se vrti u krug , a za ostale ni ne čuješ da postoje a kamoli da rade nešto .
Zato , ajmo glasat za one za koje nismo nikad čuli .
Pa , kaj nam se može gore dogodit ?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>