BLACK&WHITE

09.10.2004., subota

Life...

Nda...evo i mene. Da se napise nesto...normalno?? I tako, hodam ja danas fakin Zagrebom (uvijek je Zagreb kod mene 'fakin' jer ga neee vooleeeem...), dodjem do mjesta di trebam nes obavit, obavim to i... i sta onda?? A nis...skuzim da moram jos ubit puno vremena u Gradu jerbo sam se bio nes dogovorio... Enivej, nis...na kavu mi se ne da...a i kratak sam (s parama, jebemu... nemoj mi sad neko nes pametno izvalit...:-)) ). Po cd-shopovima (di sam nekad sate provodio!!) mi se ne da...i opet sam kratak. I odem onda do jed(i)nog mjesta u Gradu koje volim. Stvarno volim. A i sjecanja neka su tamo negdje...ispod kestena onih...da... Enivej (jebote!! mrzim kad se krenem sjecat tako!), Trg Francuske republike ili...kako ga ja (ma zapravo svi koje znam) zovem 'Na Republike Austrije'. I sjednem na klupicu jednu. Ispod kestena. I covjece... pa osjecam se dobro!! Ono, skroz me iznenadilo!! Neocekivano skroz! I tolko mi dobro...sjedim gledam...i bas me briga sta kesteni svako malo padnu metar, dva od mene. Bas me briga! Jebga, to je jedan od onih trenutaka u zivotu (danu) kada ti je sve ok. A da mi i padne nes na glavu..pa sta!? Padalo mi svasta vec (na glavu ofkors...:-)) ). A volim mjesto jer...iza ledja mi zgrada (zaledje). A ispred veeelika povrsina...trava...ljudi setaju cucke... I sve imas u vidokrugu. Nista te ne moze iznenaditi. I mirno je. Tiho cak. Ugodno, vrlo ugodno. Ljudi, bas sam gust'o tamo! Cigara-dvije...ah...jos fali neka mazilica ofkors, pa da malo isprepletemo ruke i noge...:-)... ali, bilo mi i ovak 'ebeno dobro. Nakon dugo, duuugoooo vremena! Nda... E ali onda...

...onda sam morao krenut...pa sa starcima u XXX (he, he...)...pa se malo pokace...klasika - 'kak vozis to?? pa kaj ga nisi videl?? - pa kada sam gledal ni bilo nikog... a kaj sad?? sad pol sata moras...itd...itd... Ma nis strasno al, jebga...'udarac u glavu me brutalno dovlaci svijesti...' (reko bi Djoni). Eto. No, sve ok. Odspavo pol dana nakon toga. I sad sam opet ap. I ok je. Tako da danas, dragi moji blog-frendovi, nece bit nikakve depresivke! Pa se vi cudite. Osim ove minijature...to mi ko osobna mantra dodje...:-)

Every minute of the future
is the memory of the past...
Life Is Life


Opet jedna mala nadopuna. Nis zapravo...playlista je ovakva...

Ramones - I want you around
Ramones - I'm affected
Ramones - Needles&pins
Ramones - She's a sensation
Ramones - Swallow my pride
Bauhaus - She's in parties
David Bowie - Life on Mars
Depeche Mode - I feel you
Garbage - Only happy when it rains
Killing Joke - Love like blood
The Mission - Tower of strenght
The Sisters Of Mercy - Body and soul
London After Midnight - Where good girls go to die
Marilyn Manson - Fundamentaly loathsome
Mizar - Glas
Mizar - Da peam pesna
Nick Cave&The Bad Seeds - The loom of the land
Pearl Jam - I am mine
REM feat. Patty Smith - E-bow the letter
Siouxsie&The Banshees - Face to face
Sonic Youth - White cross
Sonic Youth - In the kingdom#19
The Cure - Boys don't cry
The Jesus And Merry Chain - Happy when it rains
The Smiths - How soon is now
U2 - I will follow
Frank Sinatra - My way

...nda...eto...sa njima se druzim sljedecih sat-dva...mozda mi se neko pridruzi...:-)...svi dobrodosli...i pjevajte sa mnom...
idem sad jos pogledat jel imam kakav mejl jer...zadnjih dana nisam uopce gledao..
Citamo se veceras...doci cu vam svima u posjetu...:-)

*************************************************************************************

Ovo mi je vec postala losa navika. Nadopunjavanje. Jebga... al obecajem, ovo je zadnja nadopuna na ovaj post. Da...znam...nije to u redu ali...jebiga... Ma jebemti ICQ...i www...e-mail...jebemti tokove misli sta se tako lako prekidaju...jer ne sluze nicem!!...osim da nas sjebu do kraja!!! Fak! Eto, necu vise...

What on earth went wrong
Just tell me what went wrong
Can't understand just how you feel

I know the end is near
But I no longer fear
That what we had was so unreal

Why can't you feel this?
You had to know
How could you steal this?
Let me break you

You made it all so mad
Love or control gone bad
It seems to me you don't play fair
I've come to know your kind
Through innocence then blind
Believed in something that was never there...

Why can't you feel this?
You had to know
How could you steal this?

Why can't you feel this?
You had to know
How could you steal this?
Let me break you


Baj pipl, si ju ven aj si ju...




- 01:40 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Zashto pishem...

Why don't you just crusify me, nail me to a cross!? And bite and scratch and make me scream if that will get you off! In time memories and pain will fade and dissapear, they must but not untill this mortal being has turned to scattered dust. You can not judge what you don't understand, take the blade from a child's hand. All the petty lies and jealous whores matter me little and leave me bored.
Repense
and Remorse,
Revenge!

Linkovi

Moj mail:

nemoguotrpit@yahoo.com

Redovito chitam: