BLACK&WHITE

12.09.2004., nedjelja

Trostruki vezani, sa vijkom od 180

“Jeba ti pas ma...da ti pas ma...ti jebo...usranu...da ti jebo... “ derem se ja na sav glas (jerbo sam totalno raspizdjen sta pokusavam otvorit kutiju cigara a nemrem nigdi nac onaj jezicak najlonski sto ga treba povuci oko kutije da se jel'te ona otvori i ja dodjem do tol'ko zudjene cigare...). A posto sam, naravski, stanar u zgradi (50 kvadrata pa jos malo manje) cujem vec svoju susjedu kako, razgaljena ovim mojim uspjehom, vice:”Mama, maamaaaa!!! Uspio je!!! Konacno je uspioooo!! Trostruki vezani, sa vijkom od 180! (ko u gimnastici, ne znam bas terminologiju al' tak je nekak op.a.) Kako samo moze!?? Ma bravo! Znala sam ja da on to ima u sebi! Pa onak iz stosa ( na treningu op.a.) on je to vec odavno uspio, ali ovak, zvanicno, e to jos nije! Cerce, aj odi dole pa mu cestitaj, i odnesi mu onaj sampanj, znas, onaj sto ga skrivamo u spajzi da ga stari ne zapije. Ovo treba proslavit!! Ma ko jucer se sjecam
onih njegovih prvih pokusaja. E, a mali je bio onda, al vec je onda mogo dvostruki (na treningu op.a.), vidlo se da ce bit pravi!!!” I dolazi meni mala suseda, ono – “cmok, cmok (daj jos, mislim si ja op.a.), cestitam, bravo, mama salje pozdrave... daj reci...a kako ti uspjelo?? Mislim, ja probavam pa nejde i nejde. Krenem dobro al' zapnem uvijek negdje kod – usranu...da ti... - sva se zapletem i vise ne znam di sam pa moram ispocetka. - A gle, ja sam ti poceo ranije, bio sam mladji, znas? A i frend mi se time vec bavio, pa je dao neke savjete... i tako...krenulo je nekak... a onda vidis da ti ide dobro...pa vjezbas i tak. Kuzis? Trebas si nac motiv. A pomaze i kad popijes malo. Ok, znam da doping nije dopusten, na zvanicno, al na treningu ti to dobro dodje. Cisto da vidis da mozes! A onda ti vise i ne treba. - Joj, kaj bi ja dala da i ja mogu... nego, skoro sam zaboravila! Pita mater, a jel' oces probat i...cetverostruki!?? - A cuj, valda ocu, ak' se sve poslozi. Znas, motiv i.... pa sad sam ti objasnio!! Slusas ti mene!?
A? - Slusam, slusam, sori...- Dobro, dobro, ajde nemoj mi se sad nadurit tu...to ja radi tebe! Aj da otvorimo taj sampanj, pa onda ti probaj a ja cu ti rec' di radis gresku!”

Sad zaozbiljno! Mrzim samog sebe kad krenem tako opsovavat, a zbog takve pizdarije k'o sto je kutija je... (uf, zamalo!!) bijelog ronhila, i jos k tome onog svercanog, bosanskog. Sve mi dodje da sebe onda ispsujem tako... al' sta ces? Ono, popizdis, pa ti ostane da opalis nogom po radijatoru (slomis prst i napravis poplavu u zgradi) ili sakom po stolu (slomis zglob i razbijes stol) ILI da ispalis jedan trostruki vezani, sa vijkom od 180! I nik'o ne nastrada (osim mozda Niko Kranjcar kad ne trci, pa ga kamenuju na nekom semaforu).

Jos nesto! Ispod mog stana je kladionica (dobro, danas je ispod SVACIJEG stana kladionica, al' ova moja jos nije opljackana a to je vec nesto). Pa s vremenom skuzis rulju koja tamo hodocasti. Manje-vise oni likovi s kojima ste isli u skolu, propali sportasi (mahom nogometasi) i stari prdonje koji prvo osvoji 20Kn pa ih zapije a drugi dan popusi 100Kn, pa zapije jos tol'ko (ak je pocetak mjeseca, naravno). A oni sportasi, slusam jucer za vrijeme tekme - “Dinaaamoooo, Dinnnmooooo.... vooliiiim te maamaaa al ne vise od Dinaamaaaa...” i sve u tom stilu. Pa mu zvoni mob, mama valjda. Pa di si, kaces doma?- Evo mama, sacu, sacu! Decki, moram doma, mama veli. Aj bok.
(Pretjerujem malo al' fakat mi dizu zivac) Enivej, sta sam 'tio rec'- i vidim ja tako staru neku koku (cca 5 banki), svaki dan fura neke listice, i ne vjerujem ocima! Sportski fan!? Mos si mislit, takve jos nisam vidio! Daklem, valjda stari prdonja sjedi doma a ona mu uplacuje! I isplacuje, nema provizije. Pa si mislim, to su ti te zene staroga kova. A ne danas – e daj mi ofarbaj nokte, i kupi mi uloske kad ides po novine, moze, a? PETAK 13 – NAJNOVIJI POCETAK (a nema kraja!).
- 15:59 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Zashto pishem...

Why don't you just crusify me, nail me to a cross!? And bite and scratch and make me scream if that will get you off! In time memories and pain will fade and dissapear, they must but not untill this mortal being has turned to scattered dust. You can not judge what you don't understand, take the blade from a child's hand. All the petty lies and jealous whores matter me little and leave me bored.
Repense
and Remorse,
Revenge!

Linkovi

Moj mail:

nemoguotrpit@yahoo.com

Redovito chitam: