<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
13.02.2009.
Sretan mi rođendan i Valentinovo :P

Ne sviđa mi se današnji dan, ne, ne!
Imala sam puno planova a večer ću provesti kod kuće. Sve je bilo dobro do 3. sata u školi a onda sam osjetila onu podmuklu tupu bol u trbuhu, poznatu svim curama!
Da, dobila sam. Mislim nije da se žalim, dobro je to :D
Ali me boli cjeli dan za poluditi, popijem tabletu i prestane samo na sat, dva :(

Planovi za večeras...
Nisam vam nikad rekla kad mi je rođendan, on je sutra. Dakle na 14.veljače, Valentinovo <3
Koliko godina, hm, hm pa recimo ovako. Manje od 20 a više od 16 :)))
Točna brojka nije bitna, ipak sam ja anonimac...


Ja i frendice, točnije jedan dio frendica smo imale u planu feštu večeras a s drugim djelom sutra navečer.
Ali očito ću morati to sutra sve, malo na jednu stranu malo na drugu :D
Bit će to zanimljiva subota...
Plus to što mi je najdraži bratić DJ u omiljnom bircu, awww <3

Večeras ću rođendan dočekat s njim na MSN-u tako da se ne žalim nimalo.
Opet Valentinovo s frendovima ha ha ha. I prošlo mi je ispalo tako da je on NARAVNO bio odsutan, na poslu.
Tako da neću biti deprimirana puno, been there done that...
A i ne moram žuriti s poklonom.
Poklon???
Šta da mu kupim???

Nisam baš tip za sva ta srca i sve te "Love you" porukice...omg...
Javite mi koju ideju, bit će mi lakše, hvala :D

Samo toliko da vam se javim, boli me za poludit :(
Ni cigaretu ne mogu dovršit, nemam volje...idem popiti tabletu i u krpe!
Sretno vam Valentinovo, provedite ga s osobom koju volite :*

Ostavljam zagrljaj i pusu!



...Nemirna...




18:21 - Komentiraj ( 7 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.