nemiri

četvrtak, 26.10.2006.

RAVNO-TEŽA

Čudna su stvar i te moje pesme... ne izlaze nikad iz mene kad sam srećna, tada spavaju i puštaju me da se izgubim u nekom drugom svetu. Ne, ne govori dalje, ne želim to da slušam.” Zar i ja ne mogu da te iskušavam?!“ “O kome govoriš, dragi? Zar si toliko iznenađen ovim malim otkrićima! Ali to još nije sve, imaj još malo strpljenja. Osnaži me bar malo. Osnažimo se uzajamno, čak i ako to na prvi pogled ne liči na osnaživanje. Pesnik ima tri pratilje: melanholiju, samoću i patnju. Ali, jesu li one samo tri vida jedne iste gospe, Samoće? Gde je ljubav? Ne mogu da ti kažem. Potrebno je da je tražiš, pošto si prošao gotovo sve moje prostorije i čula- naći ćeš je, samo ako si uporan, barbo stara. Gde je ta tačka I venerin breg? Istražuj, poželi, ako ti je stalo. Ta tačka je G tačka, ili G stop. To je početak. Prostim rečima napraviti složenu misao. Kako vreme prolazi ravnoteža se pomera, karakterističan je I višak telesne energije. Pa pisac može da izađe I bez saglasnosti sa delom na videlo.

Tatjana Debeljački

- 01:50 - Komentari: (1) - Print - #

<< Arhiva >>