Nemezis

Ide, ali sporo

Popila sam jutros kavu, i popodne isto. Onu, normalnu, tursku, sa kofeinom. Jer nisam imala ove, nenormalne, bez efekta, koju pijem od početka trudnoće. I umjesto da satima već spavam, ja sam budna i puna energije. Plakat ću sutra, oko 8, kad bude vrijeme za ustajanje, ali što se može. Džabe ležat u krevetu i tjerat se u san, ne ide to.

Zahvaljujući kofeinu, ali ne samo njemu, danas sam odradila krečenje kupaone (i prije toga malo gletanja. Fascinantno je to, u ove četiri godine tri puta sam krečila i svaki put sam prije našla bar nešto za malo pogletat. Ima li tome kraja?!?), a i čišćenje iste, što je puuuno ozbiljniji posao od malo valjanja valjka po zidu. Nikad nije bila čišća i blistavija. Nekako mi je jako važno da kuća bude maltene sterilna, što je nemoguća misija, sve dok se u istoj gleta, a posljedično i šmirgla prokleti glet.

Uglavnom, trebala su mi 4 i po sata za posao koji inače odradim u dva sata. Jer nisam baš nešto okretna, jer svakih pola sata malo odmorim, jer picajzlim po svakoj pločici Arfom ko da nikad nisu prane...tješim se da sam učinkovita, ali zaravo sam samo jako spora.

Sutra idem u superhipermarket u nabavku, igrom slučaja sa mamom. Inače idem sama, i svaki put me bar jedna poznata osoba ispituje takve gluposti da se jedva suzdržavam.
Naprimjer:
"Sama si? Sama si u trgovini???"
Mislim, nisam, ima nas tu gotovo stotinjak...

"Sama si se dovezla? Voziš? Još VOZIŠ???"
Pa vozim, nije mi trbuh još nijednom zaglavio volan, uostalom, od svih ljudi koji me okružuju ja sam najbolji i najsavjesniji vozač kojeg poznajem. I inače, a pogotovo otkad imam bebu u sebi.

"Zašto ideš među ljude, prehladit ćeš se?!?"
Ja mislila da se prehladiš kad odeš sa mokrom kosom van u veljači, a ne kad izađeš među ljude. Valjda bi trebala imat masku, ili bit u karanteni...

"Jooj, nemoj puno kupit, nije ti dobro vuć teške vreće do auta..."
Jooj, šta me smaraš, ako se ne nudiš da složiš u bunker radije nemoj ništa reći...

Uglavnom, žena u visokoj trudnoći ne bi smjela nikud ići sama i ništa ne bi smjela raditi sama. Mogla bi joj beba ispast ako ne pazi, valjda. Naravno, tu je i pretpostavka da sam okružena sve samim imbecilima, koji me puštaju da tako sama hodam okolo, a nikom ne pada na pamet da jednostavno ne volim društvo kad sam u kupovini...

Živo me zanima kakve ću sutra nebuloze slušati, obzirom da neću biti sama :D
I da, ne smijem više ić po kruh u trenerci zaflekanoj jupolom, jer kad skopčaju da krečim tek onda nema kraja priči...
...a dok sam ležala, jer sam morala mirovati...eee, nije ni to bilo dobro, jerbo kako ćeš rodit kad ti svi mišići atrofiraju?!?

Idem sad pokušat zaspat, i molim vas, nemojte me napast jer ovako trudna ovako kasno visim na netu :D

27.03.2015. u 23:46 | 16 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: