Nemezis

Malo sam si nabrijana.

Tražim lampe. Noćne lampice, konkretno. Postoje uvjeti - cijena ne smije biti preko 100 kn za komad i moraju biti "na tač" ilitiga touch me. One što se pale i gase dodirom po metalnom dijelu lampe. Imam takvu u dnevnom boravku, na privremenom boravku u spavaćoj sobi da se ne bi ovdje oštetila, i jednostavno se ne želim nikad više natezati sa pipkanjem gdje je žnjora, pa gdje je prekidač na žnjori...ne mogu ja to. Ne nakon što sam ovo probala. Još 5 dana su u Mobelixu na akciji, nisu naročito lijepe, ali sjenila si lako napravim sama.Međutim, Mobelix je 140 km udaljen od mene, i trebam 300 kn za put tamo i natrag, pa se i ne isplate. I ko za inat, nikog u Zg kooga mogu poslat da malo šopingira za mene.

Sutra stižu stepenice, ako ne bude padao snijeg. Kaže majstor da će mu dva dana trebati da sve posloži i pospaja, pa bi do kraja tjedna potkrovlje i meni ovako okruglastoj napokon moglo postati dostupno. Još "samo" knauf, laminat, pregrade, vrata i stepenice nas dijele od preseljenja kreveta i ormara gore. Sitnica.

Bebica se iz poprečnog okrenula u glavom dolje položaj, nakon ribanja poda na sve četiri. Čitala sam da to pomaže, pa reko ajde, ionako je podu trebalo malo više pažnje nego što inače dobiva. I upalilo. Vrlo sam zadovoljna zbog toga. Mislim, sumnjam da će tako ostati do kraja, ali sad se osjećam bolje. Gotovo da bih rekla uže :D

Kad smo kod bebice, već sad ima više odjeće od mene. A imam puno odjeće. Ne što baš luđački kupujem, već se teško odvajam od robice. Još čuvam majicu u kojoj sam se prvi put ljubila. To govori dosta, ako ne i previše.
Valjda neće bit na mamu po tom pitanju. Makar, bolje da se ni na tatu ne ugleda, taj bi bio najsretniji da se svukud može ić u trenici. Trenica je njemu ono što su štikle meni. Ljubav :D

A kad smo kod budućih roditelja, sve teže ostajem pristojna kad krenu salve savjeta i sugestija. Koji su u visokorizičnoj trudnoći prilagođeni dijagnozi, a otkad je gugla, svako je doktor. Pa onda osim onih standardnih što ti treba a što nikako ne treba i bapskih praznovjerja svako malo čujem kako je netko nešto čitao, načuo, pitao...božesačuvaj.

...jezive priče sa poroda mi dođu kao zabavna tema uz sve ovo drugo.
To je recimo nešto za što bih uistinu voljela čuti objašnjenje.
ZAŠTO žene drugim ženama pričaju o svojim ružnim iskustvima? Zašto, zašto? Nisam pitala, ne zanima me, nemoj me opterećivat, ako već imaš traumatično iskustvo daj ga podijeli sa nekim tko ti može pomoć u hendlanju istog, ne teroriziraj trudnicu. Zadnje što žena u tridesetinekom tjednu trudnoće želi slušat je kako je netko rezan, ili popucao, koliko šavova, koliko boli drip i sve ostalo. I onda za kraj moja omiljena izjava "ali sve to zaboraviš kad ti daju tvoje djetešce u ruke"
Vidim ja kako si ti zaboravila, što bi mi tek napričala da se svega sjećaš...
...majke mi, jednog od ovih dana ću upravo to reć.
Što bi se samo ja osjećala loše, uostalom :D

I onda još čujem kako ne bih trebala biti bezobrazna, jer mi ljudi žele pomoć svojim savjetima. Oš pomoć? Idi meći knauf. Ja sam pretrudna za to. Kupi mi lampe. Ispeglaj mi tu silnu robicu za bebu i popakuj u vakum vreće. I ako već moraš dat savjet, savjetuj mi gdje da kupim dvije komode za manje od 1000 kn. I nemoj reć Ikea ako nisi voljan otić po komode tamo. Složit ću ih sama, hvala ti.

A rekli su mi da su trudnice plačljive...


24.02.2015. u 19:31 | 21 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: