Nemezis

Gospođa?

Dragi moji,
voljela bih vam sad obećati da se sve vraća u normalu i da ću ovdje obitavati češće, jerbo je moja osobna parada pijanstva i kiča napokon završila, ali čini se da naredenih par dana opet (!!!) neću imati vremena za sebe i vas. Postoji mogućnost, izvjesna, da će mužić i ženica (nenormalno smiješno :D) otići odavde na par dana.
Ako sve bude po planu, nekamo malo južnije.
Inače je sve prošlo dosta dobro, koliko čujem. Iako nikad ne znam dal mi ljudi kažu da im je bilo super jer je red da se to kaže, ili im je zaista bilo super.
Meni je ugavnom bilo smiješno, što se na fotografijama lijepo vidi, a snimke tek ostaju za pogledat.
I sad sam gospođa. Poštena, udana žena. Imam i prsten i sve.
Vježbala sam neku večer potpisivanje, moje ime i njegovo, odnosno moje prezime. Nisam to radila od osnovne škole i osjećala sam se jednako glupavo i ushićeno i pomalo... kao da radim nešto što se ne smije. Ostao mi taj papir na stoliću i bilo me je malo sram kad su došli gosti, al valjda se sve gospođe osjećaju glupavo i ushićeno :D
Inače je baš dobra fora udavati se. Ko rođendan, al bolje. Svi ti nose poklone, stalno piješ i jedeš i smiješ se, stalno te ljube i čestitaju ti i govore da si predivna i žele ti puno sreće i onda još nazdravljaš i piješ i jedeš i pjevaš i veseliš se i stalno se smiješ jer su dani velikog veselja. Još ako nekim čudom imaš kraj sebe tipa kojeg voliš možeš se kladit da će ti to bit najboljji provod u životu.
Što se poklona tiče važno je reći da sam dobila sve što sam si i željela, osim tostera, kojih imam tri. Odnosno, jedan toster i dva grilla, pekača ili kako već. I niti jedna mikrovalna, jeej!
Sad mi ostaje riješit kuhinju, da bih imala kamo sa svom silnom novom aparaturom, što znači da mužić i ja krećemo u još jednu avanturu dizajniranja i izrade namještaja. Nakon putovanja, nakon putovanja, molim lijepo.
Oh, vjenčanica je bila baš pravo lijepa, znam da Dadu zanima kako je ta priča završila, možda nekad i neku fotku stavim,al ne danas, nemam vremena danas,vrlo mi je žao.

A sad vas sve srdačno pozdravljam i idem nać kupaće gaće i ručnike i kratke hlače i luftmadrace, lepezu i šešir.
Ostajte mi dobro, sve vas voli
Gospođa Nemezis
:)

18.09.2013. u 09:58 | 12 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: