Nemezis

Lastane....pliiiiz.

Nego,
vrijeme je za prioritete.
Ok, u ovom trenutku je vrijeme za pivicu, al i pivica je u prioritetima (pivica deblja, a debljanje je prioritet)
Dakle, prioriteti su
pivica,
debljanje,
bend,
cipele.
Oh, i pozivnice.
Koje su prouzročile omanji histeričan ispad (posljedica - zlatne neoperive fleke po frižideru i zidu)
Kao i obično, zapelo je na putu od ideje do realizacije.
Kao i obično, reagirala sam na sebi svojstven način - bacanjem stvari, psovanjem tih istih stvari, pušenjem nekoliko cigareta za redom.
Kao i obično, ništa od navedenog me nije dovelo bliže željenom cilju.
Neće ni pivica, al sad mi je bar svejedno.
Ma, nije mi uopće svejedno.
Al bar ne histeriziram više.
I razmišljam o alternativnim rješenjima.
Kao i svaki bolesnik kojem standardna terapija ne daje željeni rezultat.
Veli danas tata Katica da je čula da se udajem. I nek se udajem, jer što bi meni bilo bolje nego svima njima (ženama, op.a.)
A reko, od ovog mi gore ne može biti.
(Vjerujte, ne znate s kim ja imam posla, vjerujte.)
Dakle, kuhar koji je presudio u stavci restoran - više nije kuhar u tom restoranu.
Muke po bendu...neopisivo.
Pozivnice uzrokuju bacanje stvari u zid. Uz psovanje, već opisano.
Zahvalnice su tek blijeda slika negdje u primozgu.
Konfeti i reveri - pokušavam se pravit blesava i glumit da mi to ne treba...al ne ide.
Kolači koji nisu moja birga su na kraju moja briga.
O torti najbolje da i ne počinjem.
Pop je u najmanju ruku nenormalan. Jebo sebe, ako je odradio više od 3 pira. Niš taj ne zna, niš.
Dekoracije? Cvijeće? A? Koga to zanima? Mene to ne zanima, a trebalo bi...hm?
Prstenje? 5 hiljada kuna? Moooolim?
Kuma? Riješena, uz svesrdnu pomoć moje drage mame, kojoj je zabranjeno da išta više ikad uradi osim ako joj nisam izričito zapovijedila da uradi baš to. Je, to će pomoć.

Lastane, pomozi.
Imam 32 godine i udajem se za mjesec i po dana.
Nemam ništa osim savršene vjenčanice, za koju se želim udebljati još kilogram i po ali ne mogu. Pijem i pivice i sve, ali ne ide. Mislim da sam pod prevelikim stresom.
Ok, imam i budućeg muža, koji ne želi sa mnom i vjenčanicom pobjeći na Maldive i ostaviti svu ovu patologiju daleko, daleko.
Šta da radim?
Lastane?
...
Lastane?!?
...
Lastaneeeeeeee!!!
...
Đubre jedno.

28.07.2013. u 17:51 | 11 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: