Nemezis

Tuđa očekivanja

Vidim da parkira na dvorište. Nije zvao i rekao da će doći, niti se najavio na bilo koji drugi način. Naš odnos, bar s moje strane, nije toliko blizak da mu nenajavljena banem na vrata. Ali, ja nikom nenajavljena ne banem, ni mami vlastitoj. Poštujem tuđe vrijeme i tuđu intimu jednako u jedan popodne i jedan ujutro. Nekako očekujem da i drugi prema meni postupaju na jednak način. Moja očekivanja...
Onda je pokucao. Nisam mu otvorila, zaključana su vrata. Pa se vratio do auta. Pa se opet popeo i opet pokucao. I dalje glumim da nisam doma. I mislim si, ajd da vidim dal će zvat na mobitel.
Zvoni mobitel. Par puta odzvoni. Ne javim se. Očekujem da će odustati, sjesti u auto i otići odakle je došao. Čak i ako je čuo mobitel negdje u kući. Moja očekivanja...
Opet zvoni mobitel. Neumorno, iritantno i dugo. Neću se naživcirati, govorim si. Javit ću se. Otvorit vrata. Obavit šta treba, jer vidim da ga se drugačije neću riješiti.
Tri puta duboko udahnem.
I ostajem smirena. Sve dok na moje "spavala sam" ne krene tumačenje da ni Crnogorci ne spavaju u podne. I ode unutarnji mir u tri krasne.
Njegova očekivanja kad je zdrav san drugih u pitanju očito nisu ni slična mojima. Kažem da je u pitanju siesta, običaj kojeg se ljudi drže da bi sačuvali dovoljno energije za cijeli dan. Nije da sam spavala do podne, već sam u podne legla odrijemati na kauč.
Uostalom, da komotno spavam do podne, to je moja i samo moja stvar. I ni crnom đavlu se neću opravdavati za ništa što u životu ne radim "po protokolu" trećih ljudi, a kamoli tim istim ljudima.
Obavili smo brzo što se obavit imalo. Brijem da će idući put prvo zvat, a onda kucat, ako mu se uopće kaže da smije doć pokucat.
Ali, nervozna sam i dalje. Zbog nepoštivanja mog načina života.

Pričali smo sinoć o tom piru, F. i ja. On se nedavno oženio. I zasmijavali se usput oko opće histerije do koje neminovno dođe.
Zaključili smo on i ja da ne treba čovjek s nikim o ničemu pričat. Jer se samo uvali do grla.
Svaki razgovor koji kreće sa:
-slušaj, ja sam mislila...
-slušaj, mi smo pričali....
-slušaj, htjela sam te pitat....
...treba u startu odrezat. Nemaš ti meni šta mislit ni pričat ni pitat, kad je moje vjenčanje u pitanju. Moje. MOJE!!!
Moje i samo moje. I njegovo, al njega niko niš ne pita, nit s njim oće pričat, nit mu misli ko što meni misle.
Dakle, moje. Bit će kako ja oću. Ja se udajem. Ja si sama plaćam i vjenčanicu i pozivnice i zahvalnice i još tristo pizdarija. I za moje pare će moj pir biti kakav ja kažem ili ga biti neće. Amen.

Ali, oni očekuju svašta. I ne sviđa im se što ću vjenčanicu naručit iz Kine. Pa im ne paše što neće bit odlazaka po mladu, gnjavljenja od 2 popodne. Pa im ne paše što neću fotografa, nikako im ne paše crkva u kojoj se ženim, a i datum bi rado da prebacim dva tjedna unaprijed, jer bi im više pasalo.

Što meni paše, to zapravo nikog ne zanima. Iako svi tvrde da je sve u mom najboljem interesu i sve to oni zbog mene. Nda.
Put do pakla je popločan dobrim namjerama, kažu. U pravu su. Četiri mjeseca do pira i svi mi život polako pretvaraju u living hell.

I tako sam odlučila, danas oko 9 ujutro, da više nikakve informacije ne dajem nikome. O ničemu.
Ponukala me reakcija moje mame. Koja je reagirala očekivano, naturajući nešto svoje, nakon što sam joj rekla tko će mi peći tortu. Dapače, sad je malo ljuta na mene jer ju neću poslušati. Pitam se, kako je došla na ideju da ću je poslušati baš sad, kad to ne činim već 15 godina...
...neki valjda nikad ne nauče.

Odgovori koji se mogu dobiti na pitanja o piru:
-datum vjenčanja
-mjesto vjenčanja
-ne znam
-vidit ćeš
-nisu tvoja posla
-razmisit ću

Bolji način ne vidim. Pogotovo ne sa onima koji su manipulatorske ličnosti, a takvih je većina.
Ipak je ovo moje vjenčanje. Ako je jasno da će ljudi imati odličnu večeru, odlično vino, odličan prostor i odličnu muziku, možda je trenutak da me shvate ozbiljno i shvate da ću sama ionako napraviti bolje nego sa svim tim silnim pametnim savjetima.
Uostalom, i ne moraju doć ako im neš nije po volji. Nije njihov pir. :D

Eto, sad sam se fino ispuhala pa mogu nastaviti sa čišćenjem divno okrečene kupaone. Prije toga ću okrenut ključ u vratima, dva puta ulijevo. Stavit mob na vibru i pojačat muziku na apsolutno preglasno.Pa ti kucaj kolko oćeš. :D

13.05.2013. u 13:08 | 5 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: